بیوگرافی و عکس های بازیگر امپراطور لی هون در سریال افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه در حال پخش از شبکه تماشاست، یکی از کاراکترهای اصلی این سریال امپراطور جوان، لی هون است. در ادامه به معرفی بازیگر نقش امپراطور لی هون می‌پردازیم.

بیوگرافی و عکس های بازیگر امپراطور لی هون در سریال افسانه خورشید و ماه
کد خبر : ۲۳۶۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- کیم سو هیون بازیگر نقش امپراطور لی هون در سریال افسانه خورشید و ماه است. 

کیم-سو-هیون (1)

کیم سو هیون بازیگر مشهور و 36 ساله (متولد 16 فوریه 1988) است. او در سال‌های اخیر یکی از پردرآمدترین بازیگران کره و برنده جوایز بسیاری بوده است.

کیم-سو-هیون (5)

کیم سو هیون پس از ایفای چند نقش کوتاه سینمایی، در سال 2007 با حضور در یک کمدی خانوادگی به نام «لبخند کیمچی پنیر» فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. او در سال 2011 با سریال محبوب «رویای بلند» به تلویزیون بازگشت و با نقش سونگ سم دونگ به شهرت رسید. این سریال نقطه‌ی عطفی در کارنامه هنری او بود.

کیم-سو-هیون (3)

او با عملکرد فوق‌العاده‌اش در سریال تاریخی پرطرفدار «افسانه خورشید و ماه» (2012) و فیلم‌های سینمایی پرفروش «دزدان» (2012) و «خیلی مخفیانه» (2013) بر موفقیت‌های خود افزود و به یکی از ستارگان مهم موج کره‌ای تبدیل شد.

کیم-سو-هیون (4)

کیم سو هیون که ۳ بار برنده جایزه‌ی مهم دسانگ (بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جایزه‌ی جشنواره‌های کره) شده است به دلیل تبحر خیره‌کننده‌اش در نمایش احساسات عمیق انسانی، بارها تحسین منتقدان و بینندگان را برانگیخته است و کسب ۴ جایزه هنری بکسانگ، ۲ جایزه ناقوس بزرگ و ۱ جایزه از جشنواره فیلم اژدهای آبی را در سوابق درخشان خود دارد.

از دیگر آثار مشهور او می‌توان به تو از ستاره‌ها آمدی (2013)، تهیه‌کنندگان (2015)، مشکلی نیست که خوب نباشی (2020)، یک روز معمولی (2021) و ملکه اشک (2024) اشاره کرد.

کیم سو هیون

کیم سو هیون در 23  اکتبر 2017 به خدمت سربازی رفت و در 1 جولای 2019 ترخیص شد.

در رسانه‌های کره از او به عنوان پادشاه تبلیغات یاد می‌شود زیرا او در انواع تبلیغات محصولات، غذا، لباس، وسایل الکترونیکی و اتومبیل به عنوان مدل ظاهر شده است.

او همچنین در زمینه خوانندگی هم فعالیت کرده است.

کیم-سو-هیون (2)

۲
ارسال نظر