معرفی سریال کره ای "سیندرلا در ساعت 2 بامداد" محصول 2024

سریال سیندرلا در ساعت ۲ بامداد یک مجموعه کمدی، درام و عاشقانه محصول کشور کره‌جنوبی به کارگردانی مشترک سو مین جونگ و به هی یونگ است

معرفی سریال کره ای  "سیندرلا در ساعت 2 بامداد" محصول 2024
کد خبر : ۲۳۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، سریال سیندرلا در ساعت ۲ بامداد با عنوان اصلی که با عناوین (Cinderella at 2am) و (Cinderella at Two in the Morning) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه کمدی، درام و عاشقانه محصول کشور کره‌جنوبی به کارگردانی مشترک سو مین جونگ و به هی یونگ است که فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط دو کمپانی Imaginus و Studio Aljja تولید شد.

نویسندگی این سریال را نیز اوه اون جی برعهده داشته و هنرمندانی همچون شین هیون بین، مون سانگ مین، یون پارک، پارک سو جین، جونگ جی سون، جین هی کیونگ، کیم گیو نام، لی کیو سونگ، هونگ بی را، کانگ های رین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سیندرلا در ساعت 2 بامداد اولین بار از تاریخ 24 آگوست سال 2024 میلادی از شبکه‌های Channel A و Coupang Play در کشور کره جنوبی پخش شد.

سپس توسط سرویس استریم ویکی Viki در کشورهای چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان، کانادا، فرانسه، کره جنوبی، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، تایلند، تایوان، فنلاند، بلژیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

این مجموعه براساس یک وب‌تون به همین نام اثر آیگوم، ساخته شده است؛ چنانچه به سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی سریال سیندرلا در ساعت 2 بامداد را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

 

۰
ارسال نظر