معرفی سریال افسانه خورشید و ماه+ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا در حال پخش است. در ادامه به معرفی کلی، خلاصه داستان و بازیگران این سریال کره‌ای می‌پردازیم.

معرفی سریال افسانه خورشید و ماه+ خلاصه داستان و زمان پخش
کد خبر : ۲۳۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سریال افسانه خورشید و ماه در بخش سریال‌های شرقی شبکه تماشا از روز جمعه 9 شهریورماه هر شب روی آنتن می‌رود.

معرفی سریال افسانه خورشید و ماه

افسانه خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید یک مجموعه تلویزیونی ساخت کره جنوبی است که در سال 2012 در 30 قسمت از شبکه MBC کره پخش شد.

این سریال داستانی غیر واقعی، درباره امپراتوری چوسان است و تمام شخصیت‌های این سریال ساختگی است.

این سریال برنده جایزه بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در رده‌های تلویزیونی در چهل وهشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد.

افسانه-خورشید-و-ماه (1)

خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه

ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود. وی از پدرش می‌خواهد که آن‌ها را به ازدواج هم در آورد. یئون وو که دختری اشراف زاده است، سرانجام همسر ولیعهد می‌شود.

خبر مرتبط
تصاویر/ بیوگرافی و عکس های بازیگر نقش یئون وو در سریال افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه در حال پخش از شبکه تماشاست، یکی از کاراکترهای اصلی و محبوب این سریال یئون وو دختر جوان و زیبایی است که به عنوان همسر ولیعهد انتخاب می‌شود. در ادامه به معرفی بازیگر نقش کودکی یئون وو می‌پردازیم.

افسانه-خورشید-و-ماه (2)

اما ملکه مادر (ملکه دوآگر) و وزیر اعظم (یون) و خاندان یون که می‌خواستند یون بو کیونگ، دختر نخست وزیر همسر ولیعهد شود. آنها از انتخاب یئون وو برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانوی اعظم ناکیونگ می‌گویند که او را با سم بکشد.

ناکیونگ به یئون وو سم را داد و باعث بیماری لاعلاجی در او شد ولی بعد برای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد تا همه فکر کنند او مرده است. یئون وو را دفن کردند ولی چند ساعت بعد ناکیونگ او را از قبر در آورد و در خفا سرپرستی او را برعهده گرفت. یئون وو حافظش را از دست داده بود و ولیعهد هم به ناچار با یون بوکیونگ ازدواج می‌کند.

بعد از هشت سال امپراتور می‌میرد و ولیعهد پادشاه می‌شود. بانو ناکیونگ هم طب سنتی را به یئون وو می‌آموزد. امپراتور یعنی همان لی هون ولیعهد سابق بیمار است و بانو ناکیونگ دختر خوانده خود (یئون وو) را برای بهبودی امپراتور معرفی می‌کند.

خبر مرتبط
تصاویر/ بیوگرافی و عکس بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه از جمعه 9 شهریور از شبکه تماشا در حال پخش است و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی بازیگران اصلی این سریال کره‌ای می‌پردازیم.

افسانه-خورشید-و-ماه (5)

امپراتور متوجه شباهت عجیب او و یئون وو می‌شود و دستور تحقیق درباره مرگ یئون وو را می‌دهد. چند روز بعد مامور تحقیق، حقیقت را به امپراتور می‌گوید و امپراتور می‌فهمد که در نقشه سو قصد به جان یئون وو ملکه مادر و خواهرش نیز دست داشته‌اند.

وزیر اعظم برای فرار از مشکلات به برادر امپراتور شاهزاده یانگ میونگ پناه می‌برد و به او می‌گوید که در یک نقشه کودتا علیه امپراتور شرکت کند و خودش امپراتور شود. بالاخره روز کودتا می‌رسد. اما به کمک خود شاهزاده یانگ میونگ امپراتور توانست نقشه کودتای آنها را خنثی کند اما در آخر یانگ میونگ کشته می‌شود.

ملکه مادر از شدت بیماری می‌میرد و بانو مین هوآ پس از به دنیا آوردن پسرش به بردگی گرفته می‌شود و یئون وو می‌تواند مادرش را پس از مدت‌ها ببیند و ملکه بوگیونگ هم از قصر فرار می‌کند و زندگی تازه‌ای را شروع می‌کند.

سرانجام امپراتور و یئون وو پس از هشت سال دوری بالاخره به هم رسیدند و ازدواج کردند. بعد از چند سال آنها صاحب فرزند شده بودند و زندگی خوبی داشتند. بانو مین هوآ نیز از بردگی در آمد و دوباره در کنار فرزند و همسرش زندگی کرد و همه در آرامش و صحت زندگی کردند.

خبر مرتبط
عکس‌های جدید پرنسس جامیونگ، 15 سال بعد از سریال جومونگ 3

جونگ ریون وون بازیگر نقش شاهزاده جامیونگ در سریال جومونگ 3، عکس‌هایی از حضور خود در یک موزه منحصربفرد در سئول را منتشر کرد.

افسانه-خورشید-و-ماه (6)

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

بازیگران اصلی این سریال کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو هستند. علاوه بر اینها، بازیگرانی از جمله کیم یو جونگ (بازیگر کودکی دونگ یی)، یئو جین گو (بازیگر کودکی شاهزاده هودونگ)، لی ته ری و کیم سو هیون نیز در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

زمان پخش سریال افسانه خورشید و ماه

 سریال افسانه خورشید و ماه از روز جمعه 9 شهریورماه، هر شب ساعت 20:30 از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال در ساعت ۰۰:۳۰، ۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

۱۵
ارسال نظر