ناپدید شدن کارآفرین بریتانیایی با غرق شدن کشتی تفریحی

قایق بادبانی مجلل و ۵۶ متری در پورتیسلو، در شرق پالرمو لنگر انداخته بود که طوفان قبل از طلوع صبح ساحل را فرا گرفت و کارآفرین فناوری بریتانیایی پس از غرق شدن قایق تفریحی در سواحل سیسیل ناپدید شد.

ناپدید شدن کارآفرین بریتانیایی با غرق شدن کشتی تفریحی
کد خبر : ۲۳۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح،  «مایک لینچ» سرمایه دار فناوری بریتانیایی که در ماه ژوئن از یک کلاهبرداری ۱۱ میلیارد دلاری در دادگاهی در ایالات متحده تبرئه شد، در میان شش نفر ناپدید شده‌ای قرار دارد که قایق بادبانی اجاره ای آنها در روز دوشنبه با وقوع طوفان وحشتناک در سواحل سیسیل در نزدیکی پالرمو غرق شد. همسر لینچ در میان ۱۵ نفری است که پس از غرق شدن قایق تفریحی نجات یافتند.

قایق بادبانی مجلل و ۵۶ متری در پورتیسلو، در شرق پالرمو لنگر انداخته بود که طوفان قبل از طلوع صبح ساحل را فرا گرفت و کلوپ های ساحلی و بنادر کوچک ماهیگیری را درنوردید.

به جز همسر لینج شش نفر دیگر هنوز مفقود هستند. لینچ یک سرمایه دار و کارآفرین است که برخی اوقات او را بیل گیتس انگلیس می‌نامند.

رییس گارد ساحلی سیسیل گفته هنوز اطلاعی از زنده بودن لینچ و همراهانش نداریم. گفته شده دختر لینچ و همچنین جاناتان بلومر، رئیس مورگان استنلی اینترنشنال نیز در میان مفقودان هستند.

منبع: شفقنا

۰
ارسال نظر