۴۲ میلیون نفر حائز شرایط ایردراپ داگز!

​دنیای ارزهای دیجیتال با هیجان و پویایی خاص خود همیشه جلب توجه کرده و اکنون با پروژه داگز (DOGS) وارد مرحله‌ای جدید و بی‌سابقه شده است.

۴۲ میلیون نفر حائز شرایط ایردراپ داگز!
کد خبر : ۲۳۵۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، ​دنیای ارزهای دیجیتال با هیجان و پویایی خاص خود همیشه جلب توجه کرده و اکنون با پروژه داگز (DOGS) وارد مرحله‌ای جدید و بی‌سابقه شده است. با اعلام رسمی تیم داگز، ۵۳ میلیون کاربر در بات تلگرام داگز ثبت‌نام کرده‌اند و ۴۲.۲ میلیون از آن‌ها شرایط لازم برای شرکت در ایردراپ بزرگ داگز را دارند.

در ۳۰ مرداد، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن داگز (DOGS) میان کاربران واجد شرایط توزیع خواهد شد. این ایردراپ به کاربران در روز لیست شدن توکن‌ها اهدا می‌شود و هر کاربر به‌طور متوسط حدود ۹۵۰۰ توکن دریافت خواهد کرد. این اتفاق بزرگ نشان‌دهنده یکی از بزرگترین توزیع‌های توکن در تاریخ ارزهای دیجیتال است و می‌تواند جایگاه داگز را به‌عنوان یکی از پروژه‌های موفق در این حوزه تثبیت کند.

تیم داگز با شفاف‌سازی نحوه توزیع توکن‌ها و سیاست‌های اقتصادی خود، نشان داده که ۸۱.۵ درصد از کل توکن‌ها به جامعه تعلق می‌گیرد، بدون هیچ قفلی! از این مقدار، ۷۳ درصد به کاربرانی که در اپلیکیشن تلگرام توکن‌ها را کسب کرده‌اند، تعلق می‌گیرد و مابقی به‌عنوان پاداش به معامله‌گران، سازندگان استیکر و اعضای آینده جامعه اهدا خواهد شد.

۱۰ درصد از توکن‌ها برای تیم توسعه‌دهنده و پیشرفت‌های آتی پروژه در نظر گرفته شده که بخش عمده‌ای از آن تحت دوره ۱۲ ماهه قرار دارد. همچنین ۸.۵ درصد از توکن‌ها برای تأمین نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و رویدادهای مرتبط با لیست شدن توکن‌ها اختصاص یافته است.

این رویدادها تنها آغاز ماجراجویی بزرگ داگز است و به نظر می‌رسد که این توکن آماده است تا تحولی بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

منبع: تبدیل

۰
ارسال نظر