این مرد شخصیت واقعی دیو در کارتن دیو و دلبر است/ عکس

پتروس گنزالس در سال 1537 در تِنِریف اسپانیا به دنیا آمد. او یک بچه غیرعادی بود و تمام بدن او از همان سن کودکی با مو پوشانده شده بود.

این مرد شخصیت واقعی دیو در کارتن دیو و دلبر است/ عکس
کد خبر : ۲۳۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، پتروس گنزالس در سال 1537 در تِنِریف اسپانیا به دنیا آمد. او یک بچه غیرعادی بود و تمام بدن او از همان سن کودکی با مو پوشانده شده بود. در آن زمان همه از دیدن این بچه، متعجب و وحشت زده شده بودند و نمی‌دانستند که این بچه فقط یک بیماری ساده دارد که باعث می‌شود مقدار زیادی مو بر روی بدن او رشد کند.

همچنین پدر و مادر او که فکر می‌کردند بچه آن‌ها یک بچه نفرین شده است، وقتی پتروس ده ساله شد او را به یک دزد دریایی فرانسوی فروختند. این دزد دریایی از دیدن این بچه شگفت زده شد و او را به هنری دوم “شاه فرانسه” پیشکش کرد. بعد از آن، شاه متوجه شد که این بچه عجیب و غریب، بسیار باهوش است و به سرعت در حال یادگیری زبان فرانسوی است و به همین دلیل دستور داد تا بچه را تحت آموزش و تحصیلات عالی قرار دهند

دیو

وقتی شاه هنری از دنیا رفت، همسر شاه از پتروس مراقبت کرد و حتی کاری کرد تا او ازدواج هم بکند. پتروس با یک زن زیبا به نام کاترین ازدواج کرد و جالب این است که با همدیگر خیلی خوشحال بودند و صاحب 7 بچه شدند. 4 تا از بچه‌ها مانند پدرشان پر از مو بودند.

بعد از اینکه ملکه از دنیا رفت، پتروس و خانواده اش به پارما رفتند و بعد از آنجا هم به ویتِربو رفتند و در نهایت پتروس در همانجا در سن 81 سالگی از دنیا رفت.

اگرچه پتروس یک مرد خوب و با شخصیت بود، اما خیلی در آن زمان او را یک موجود شیطانی و یا چیزی شبیه به آن می‌دانستند و با همه این حرفها، داستان او بود که باعث شد دکتر‌ها بر روی این بیماری کار کنند.

منبع: ساعد نیوز

۱
ارسال نظر