این حرف و حدیث ها درباره دو بازیگر مست عشق پایان یافت!

پس از اکران فیلم سینمایی "مست عشق" در ایران و ترکیه، زمزمه‌هایی درباره ازدواج دو بازیگر معروف این فیلم در فضای مجازی پیچید.

این حرف و حدیث ها درباره دو بازیگر مست عشق پایان یافت!
کد خبر : ۲۳۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، پس از اکران فیلم سینمایی "مست عشق" در ایران و ترکیه، زمزمه‌هایی درباره ازدواج دو بازیگر معروف این فیلم در فضای مجازی پیچید.

پس از اکران فیلم سینمایی “مست عشق” در ایران و ترکیه، زمزمه‌هایی درباره ازدواج هانده ارچل، بازیگر و مدل مشهور ترکیه‌ای، با پارسا پیروزفر، بازیگر محبوب ایرانی، در فضای مجازی پیچید.

به گزارش بازیگرنیوز این شایعات واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت؛ از ابراز خوشحالی و آرزوی خوشبختی برای این زوج تا ناراحتی و انتقاد از انتخاب هانده.

مدتی بعد، خبر خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شد. گفته می‌شد که همکاری این دو در فیلم “مست عشق” باعث ایجاد علاقه هانده به پارسا شده و او پیشنهادی ازدواج به او داده است. این خبر به سرعت به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد و شایعات ازدواج این دو هنرمند قوت گرفت.

اما در کمال تعجب، پارسا پیروزفر، بازیگر مرد ایرانی برخلاف رویه همیشگی‌اش که به شایعات واکنش نشان نمی‌دهد، در این مورد سکوت اختیار کرد. این سکوت، ابهامات را بیشتر کرد و بسیاری آن را به عنوان تأییدی بر صحت شایعات تلقی کردند.

در نهایت، هانده ارچل با حضور در یک مراسم با نامزدش، مهر بطلانی بر تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها زد. این اقدام او به وضوح نشان داد که او نه تنها با پارسا پیروزفر ازدواج نکرده، بلکه متعهد به رابطه دیگری است.

فیلم “مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی و با هنرنمائی پارسا پیروزفر و هانده ارچل، روایتی عاشقانه از دوران زندگی مولانا جلال‌الدین رومی را به تصویر می‌کشد. این فیلم با پرداختن به زوایای مختلف زندگی و اندیشه‌های مولانا، مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران و ترکیه تبدیل شده است.

هانده ارچل در 23 نوامبر 1993 در شهر بالکسیر ترکیه متولد شد. او از مادری آلمانی و پدری ترک و دارای یک خواهر به نام غمزه است. هانده پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه دولتی هنرهای زیبای معمارستان، فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال‌های محبوب ترکیه‌ای به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

حاشیه‌های مربوط به ازدواج هانده ارچل و پارسا پیروزفر، هرچند برای مدتی نقل محافل بود، اما با حضور هانده در کنار نامزدش، به طور کامل به پایان رسید. این اتفاق بار دیگر ثابت کرد که نباید به تمام شایعات و اخبار منتشر شده در فضای مجازی اعتماد کرد.

منبع: بازیگر نیوز

۰
ارسال نظر