تا لیست شدن داگز چیزی نمانده + تاریخ

طبق اعلامیه‌ای که امروز در کانال اختصاصی بات تلگرامی داگز منتشر شده، کاربران تنها تا تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مردادماه ۱۴۰۳) فرصت دارند تا توکن‌های بیشتری از داگز به دست آورند.

تا لیست شدن داگز چیزی نمانده + تاریخ
کد خبر : ۲۳۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، بازی میم کوین تلگرامی داگز (DOGS) در روزهای اخیر با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، توجهات زیادی را جلب کرده است.

تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مردادماه ۱۴۰۳) به عنوان آخرین روز برای شرکت در ایردراپ و کسب DOGS$ معرفی شده است.

تیم ایردراپ داگز در اطلاعیه خود تاکید کرده که در تاریخ ۱۴ اوت، علاوه بر اعلام آخرین فرصت برای کسب توکن‌ها، جزئیات مربوط به تاریخ رسمی لیست شدن توکن DOGS در بلاک چین TON نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

با توجه به این اطلاعیه، بسیاری از کاربران پیش‌بینی کرده‌اند که توکن DOGS در همان تاریخ به بازار خواهد آمد، هرچند که توسعه‌دهندگان هنوز تاریخ دقیقی برای لیست شدن اعلام نکرده‌اند.

تیم داگز همچنین هشدار داده است که در حال حاضر هیچ گردش توکنی از داگز وجود ندارد و هرگونه ادعای مبنی بر فروش توکن‌های داگز قبل از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) ممکن است تلاشی برای کلاهبرداری باشد.

بنابراین، تیم داگز از کاربران خواسته تا تنها به اطلاعات رسمی اعتماد کرده و از کلاهبرداری‌های احتمالی آگاه باشند.

این اطلاعیه‌ها باعث افزایش هیجان و نشاط در بین کاربران داگز و ارزهای های دیجیتال شده و همه به شدت منتظر ۱۴ اوت و اخبار جدیدی هستند که قرار است در آن روز منتشر شود.

منبع: ompfinex

۰
ارسال نظر