راز موفقیت سریال در انتهای شب لو رفت!

با پایان سریال «در انتهای شب» مخاطبان بسیاری از سکانس‌های ماندنی، نقش آفرینی‌های باورپذیر و بازی‌های حرفه‌ای و فیلمنامه درست و پرجزئیات آن سخن گفتند.

راز موفقیت سریال در انتهای شب لو رفت!
کد خبر : ۲۳۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، با پایان سریال «در انتهای شب» مخاطبان بسیاری از سکانس‌های ماندنی، نقش آفرینی‌های باورپذیر و بازی‌های حرفه‌ای و فیلمنامه درست و پرجزئیات آن سخن گفتند. تقریباً اکثر واکنش‌ها به سریال مثبت بوده است. حتی آن‌ها هم که واکنش‌های انتقادی داشتند شاید به دلیل حجم واکنش‌های مثبت و تمجید‌ها از این سریال بوده است که گارد گرفته اند (و بخواهند بگویند آنقدر‌ها هم اتفاق عجیبی نبود) وگرنه خود سریال در مقایسه با آثاری که در این سال‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش شده است نمره مثبتی می‌گیرد.

شاید این سریال از جلوه‌های ویژه، سکانس‌های سخت سینمایی، پروداکشن خاص یا … برخوردار نبود، اما همه سختی آن در خروجی همین زندگی ساده و روتینی بود که از روزمره یک زوج درآورد. زوجی که از هم طلاق گرفته اند، فرزند دارند و حالا با تبعات آن زندگی می‌کنند. این زندگی پس از جدایی و حتی جدایی‌های بدون طلاق و سردشدن‌های در عین زندگی و در عین کنار هم بودن معضل بسیاری از آدم‌هایی است که اتفاقاً همین سریال‌ها می‌تواند گاهی حالشان را خوب کند و اگر نسخه نجاتبخشی نباشد دست کم آن‌ها را به فکر فرو برد. از این حیث حتماً ساخت «در انتهای شب» کار سهل و ممتنعی نیست و واکنش‌ها به پخش آن نشان داد نیازش خیلی بیشتر از کمدی‌های سخیف و خنده آور لحظه‌ای یا حتی ملودرام‌های خیانتی و چند ضلعی‌های عاشقانه یا جنایی‌های پرخون حس می‌شود.

حتی با اینکه سریال به اصطلاح با «هپی اند» به پایان می‌رسد و شاید برای برخی هم پیش بینی پذیر بود، اما مدل درست این اتفاق و چیدن پازل‌هایی که ذره ذره دوباره این زوج را به هم نزدیک کرد نشان از سناریوی هوشمندانه‌ای داشت که مخاطب را با خود همراه کرد.

منبع: فرارو

۰
ارسال نظر