بررسی ایردراپ پیکسل ورس؛ دلیل عصبانیت کاربران چیست؟

بازی تلگرامی پیکسل ورس در روزهای گذشته توکن خود را راه‌اندازی کرد اما بسیاری از کاربران از نحوه توزیع ایردراپ آن ناراضی هستند.

بررسی ایردراپ پیکسل ورس؛ دلیل عصبانیت کاربران چیست؟
کد خبر : ۲۳۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، ایردراپ پیکسل ورس بین بیش از ۳۸ میلیون کاربر توزیع شده‌ است

پیکسل ورس هیچ واکنشی به اعتراضات کاربران نشان نداده‌ است.

توسعه‌دهندگان پیکسل‌ ورس در روز قبل اعلام کردند که پس از حذف متقلب‌ها توانستند ایردراپ خود را با موفقیت انجام دهند. این بازی تلگرامی سپس ادعا کرد که ایردراپ خود را بین بیش از ۳۸ میلیون کاربر توزیع کرده است.

به عبارت دقیق‌تر ۳۴٬۳۹۶٬۱۹۱ کاربر NFT آوارتار Common دریافت کرده‌اند. علاوه بر این ۳٬۱۰۴٬۷۸۷ کاربر NFT آواتار Uncommon خود را دریافت نموده‌اند. ۷۲۵٬۱۷۸ کاربر نیز NFT آواتار Rare و ۲۲۳٬۴۲۸ کاربر هم NFT آواتار Epic دریافت کرده‌اند. تنها به ۳۳٬۵۴۷ کاربر هم NFT آواتار Legendary داده‌ شده‌ است.

این NFTها در اصل وضعیت فعالیت بازیکنان پیکسل ورس را مشخص می‌کند و مزایای انحصاری محصولات آن را در اختیارشان قرار می‌دهد. با این حال پیسکل ورس ایردراپ توکن PIXFI را فقط بین هولدرهای NFTهای Rare و Epic و Legendary توزیع کرده است. ارزش ایردراپ هر کاربر بین ۲۰۹ تا ۹٬۳۸۶ توکن (به ارزش بین ۱۰ تا ۴۵۰ دلار) متغیر است و کم‌تر از ۱ میلیون کاربر ایردراپ PIXFI را دریافت کرده‌اند.

هرچند پیکسل ورس به روش ایردراپ خود افتخار می‌کند و باور دارد پاداش‌هایش را تنها در اختیار کاربران فعال قرار داده‌ است؛ کاربران آن به شدت معترض هستند. کاربران در حال حاضر اگر بخواهند تمام ایردراپ خود را برداشت کنند، ۹۰ درصد از آن را از دست می‌دهند. بسیاری از آن‌ها هم اعلام کرده‌اند که در اتصال کیف پول خود به مشکل خورده‌اند.

بعضی از کاربران بعد از شروع مرحله ایردراپ و پاداش‌دهی، سطح خود را ارتقا دادند. در ابتدا نوع NFT آن‌ها تغییر کرد اما دوباره NFT آواتار آن‌ها به سطحی برگشت که قبل از مرحله مذکور در آن قرار داشتند. چنین مشکلاتی اعتراض بسیاری از کاربران را در پی داشته‌ اما پیکسل ورس واکنشی به آن‌ها نشان نداده‌ است.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

منبع: نوبیتکس

۰
ارسال نظر