ازدواج جنجالی پسر ۲۰ ساله با پیرزن ثروتمند خبرساز شد!/ عکس

ازدواج کردن در کشورهای مختلف آداب و رسوم خاصی دارد. اما تقریبا در تمامی جوامع ازدواج های مناسب و موفق با اختلاف سنی کمی صورت می گیرد.

 ازدواج جنجالی پسر ۲۰ ساله با پیرزن ثروتمند خبرساز شد!/ عکس
کد خبر : ۲۳۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، مادر و دختر در حال قدم زدن در ساحل زنگبار بودند که با دو ماسایی که یکی از آن‌ها سایتوتی بود برخورد کردند و به آن‌ها سوغاتی داد. دبورا نپذیرفت، اما از او پرسید که آیا می‌تواند با آن‌ها عکس بگیرد، زیرا او هرگز فردی از قبیله ماسایی را ندیده بود.

دبورا گفت: ساعت‌ها صحبت کردیم و متوجه شدیم که شباهت‌های زیادی مثل حس شوخ طبعی داریم. این زن افزود: من یک زن شاد و مجرد بودم و به نظرم درست نبود که با فردی ۲۰ سال جوانتر قرار بگذارم. با وجود این، سایتوتی او را به مقصد بعدی خود در تانزانیا دنبال کرد و دبورا زمانی که مجبور شد برای بازگشت به ساکرامنتو آمریکا آنجا را ترک کند، ناراحت شد.

پس از این، سایتوتی هر روز با دبورا تماس می‌گرفت و حتی در مورد تمایل به ازدواج با او صحبت می‌کرد. دبورا می‌گوید: وقتی به کالیفرنیا برگشتم، ۱۲ ساعت اختلاف بین ما بود، اما سایتوتی هر روز با من تماس می‌گرفت، حتی اگر برق قطع می‌شد، او راهی پیدا می‌کرد. دختر بزرگم، تیفانی ۳۲ ساله او را در فیس تایم ملاقات کردند و او را دوست داشتند.

بنابراین، وقتی فرزندان دبورا او را به ازدواج با مرد ماسایی تشویق کردند وی دو ماه بعد برای ملاقات با سایتوتی عازم تانزانیا شد و وقتی دوباره به هم رسیدند، با خوشحالی پیشنهاد ازدواج را پذیرفت.

این زوج در ژوئن ۲۰۱۸ یک مراسم عروسی سنتی ماسایی داشتند و امسال به طور قانونی ازدواج کردند. آن‌ها همچنین در حال برنامه ریزی یک جشن بزرگتر ماسایی هستند که خانواده و افراد قبیله بیشتری را گرد هم می‌آورد.

دبورا که اکنون از نام ماسایی ناشیپای استفاده می‌کند و با سایتوتی و خانواده اش در اوبنا، تانزانیا زندگی می‌کند، عاشق زندگی جدید و بسیار متفاوت خود است.

ازدواج

منبع: نیک صالحی

۰
ارسال نظر