عجیب و غریب، ازدواج پر موترین دختر جهان/ عکس

پرموترین دختر جهان که صورتش پر از مو های زائد شده بود این بار تمام این موها را تراشید تا چهره واقعی اش پدیدار شود.

عجیب و غریب، ازدواج پر موترین دختر جهان/ عکس
کد خبر : ۲۳۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، پرموترین دختر جهان که صورتش پر از مو های زائد شده بود این بار تمام این موها را تراشید تا چهره واقعی اش پدیدار شود.

پرموترین دختر جهان با چهره ای ترسناک که رکوردی به اسم خود در کتاب کتاب گینس ثبت کرده بود بعد از ازدواج با پسری مهربان به زندگی امیدوار شد.

دختر نوجوانی که رسما پرموترین دختر جهان اسم گرفته است ازدواج کرد و زندگی تازه ای شروع کرد.

ژر مو

سوپاترا ساسوفان اهل بانکوک 7 سال پیش بعلت داشتن چهره ای ترسناک و پرمو نامش را در کتاب رکورد های کتاب گینس ثبت کرد رکوردی که بعلت حالات ناراحت کننده به اسم او ثبت شده بود زندگی طبیعی اش را مختل کرد تا جایی که دیگر هیچ تلاشی برای درمان نمیکرد و از ادامه راه بهبودی اش مایوس شد.

این دختر مبتلا به نوعی سندرم دچار رویش غیرطبیعی مو در صورتش بود ، حالات ظاهری او دیگران را از او دور می‌کرد و در زمان مدرسه و محیط های عمومی غالباً اطرافیان رفتار طبیعی با او نداشتند . این دختر در سن 17 سالگی بالاخره توسط پسری جوان مورد محبت قرار گرفت و از تنهایی رها شد.

پسر جوان با مهربانی و نگاه متمایز به سوپاترا او را روز به روز به سوی خوشبختی واقعی می کشاند تا جایی که باردیگر این دختر پرمو انگیزه به ظاهر خود می رسد و موهایش را مرتب کوتاه می کند.

منبع: تالاب

۱
ارسال نظر