این مادر سنگدل برای ازدواج مجدد کودکانش را در خیابان رها کرد/ عکس

زن ۲۶ ساله که «وندی پادوچ» نام دارد، هفته گذشته با رها کردن دو فرزند خردسالش به نام‌های «دیلان» شش ساله و «ناتاشا» هشت ساله با مردی فقیر اهل تونس است، ازدواج کرد.

این مادر سنگدل برای ازدواج مجدد کودکانش را در خیابان رها کرد/ عکس
کد خبر : ۲۳۳۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، زنی که برای رسیدن به عشق جدیدش حاضر شد دو کودک خودرا رها کند تا با پسر جوان ازدواج کند .

این رفتار وی اعتراض های شدیدی را در پی داشت.

رسانه‌های دولتی انگلستان در گزارشی اعلام کردند که یک زن جوان بدلیل رهاکردن دو فرزند خردسالش و ازدواج با مردی تونسی لقب «بی‌ عاطفه‌ ترین مادر جهان» را ازآن خود کرده است.

نوزاد

همسر کنونی این مرد که «واج دی جوئینی» نام دارد و ۲۱ ساله است، از این زن هنگامی‌خواستگاری کرد که وی در تونس و برای گذراندن تعطیلات بسر می برد. این مرد از این جوان تقاضای کرد تا برای ادامه زندگی با او ازدواج کرده و دو فرزندش را رها کند.

این زن نیز برای این که او را از دست ندهد، به تقاضای وی دو فرزندش را رها کرد و این دو کودک هم اکنون نزد مادربزرگشان به سر میبرند.

بر اساس اعلام این روزنامه‌ تعداد زیادی از خویشاوندان و دوستان این زن جوان اقدام او را ناپسند شمرده و از این که وی یک مرد فقیر تونسی رابه فرزندان خردسالش ترجیح داده است، ناراضی هستند.

منبع: تالاب

۰
ارسال نظر