عجیب و غریب؛ مادر بزرگ 81 ساله دستور قتل یک پلیس را داد!

یک مادربزرگ خلافکار 81 ساله به دلیل دستور قتل یک افسر پلیس دستگیر شد!

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک زن 81 ساله روسی که با دنیای جنایتکار کراسنودار ارتباط دارد به دلیل دستور قتل یک کارآگاه تحقیقات جنایی دستگیر شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیودمیلا ریابیک یک مادربزرگ معمولی نیست. این پیرزن 81 ساله نه تنها ارتباطی قوی با اعضای جنیاتکار کراسنودار دارد بلکه زمانی یک امدادگر را با یک تفنگ ساچمه‌ا تهدید کرده بود!!

این پیرزن پس از صدور دستور قتل یک افسر از اداره پلیس کراسنودار و پرداخت بخشی از پاداش برای اثبات مرگش، دستگیر شد.

ریابیک نمی‌دانست که شرکای جنایتکارش نقشه او را برای مقامات فاش کرده‌اند و او در خطر گذراندن بقیه روزهای زندگی خود در پشت میله‌های زندان است.

لیودمیلا ریابیک با تعدادی از آشنایان جنایتکار خود تماس گرفت و به آن‌ها یک میلیون روبل روسیه (11000 دلار) برای قتل یک کارآگاه تحقیقات جنایی کراسنودار پیشنهاد داد.

دلیل دستور مرگ این مرد همچنان یک راز باقی مانده است اما مقامات معتقدند فعالیت تحقیقاتی این افسر به نوعی این زن 81 ساله را تهدید کرده بود.

مادربزرگ بی رحم به دوستان قاتل خود محل زندگی کارآگاه پلیس را گفت و حتی نقشه مسیرهای خانه او را تهیه کرد و به آن‌ها توصیه کرد کجا بهترین مکان برای کمین و کشتن او است.

این کارگاه با پلیس همکاری کرد تا نقشه‌ای برای گیر انداختن این پیرزن ترتیب دهند. پس از اینکه کارگاه با خون مصنوعی وانمود به مردن کرد و لیودمیلا از مرگ او مطمئن شد 25000 روبل به قاتلان قراردادی پرداخت.

او اندکی بعد دستگیر شد. پس از بازرسی خانه او، افسران پلیس تعداد قابل توجهی اسلحه گرم، مهمات، تفنگ و چاقو در خانه این پیرزن پیدا کردند.

۰
ارسال نظر