آقای پلیس فرزند 3 ساله خود را زندانی کرد!

یک افسر پلیس، پسر 3 ساله خود را به دلیل خراب کردن شلوارش به زندان انداخت!!

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک افسر پلیس فلوریدا کودک 3 ساله خود را که هنوز نمی‌تواند از دستشویی استفاده کند به زندان انداخت! و حتی او را به عنوان تنبیه به خاطر پاره کردن شلوارش به دستبند انداخته، مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، یک پسر بچه 3 ساله آمریکایی بخاطر دستشویی کردن در شلوارش توسط پدرش به زندان انداخته شد! این افسر پلیس حتی به پسرش دستبند نیز زد!

در ویدیویی که به صورت مخفیانه ضبط شده است می‌توان شنید که ستوان مایکل شوئنبراد از اداره پلیس ساحل دیتونا به یکی از کارمندان اداره کودکان و خانواده می‌گوید که پسرش در آموزش استفاده از دستشویی با مشکل مواجه است.

او برای عبرت دادن به پسر 3 ساله او را روزهایی متوالی به زندان انداخت و حتی برای بار دوم به او دستبند زد! 

شوئنبراد گفت پس از این تجربه وحشتناک پسرش قول داده است که دیگر در شلوراش خرابکاری نکند.

والدین نیز جایز خطا هستند با این حال شونبراد در طول مکالمه خود با کارشناس پرونده فاش کرد که از همین استراتژی برای تنبیه پسر بزرگش زمانی که تنها 4 سال داشت به دلیل کتک زدن یک دختر استفاده کرده بود.

این افسر پلیس در طول مکالمه خود گفت: «او را به زندان بردم و آنجا رهایش کردم. من او را تماشا می‌کردم. او گریه می‌کرد و تا به امروز اگر به آن حادثه اشاره کنید، او پشت سر هم تکرار می‌کند "دیگر این کار را انجام نمی‌دهم". پس روش من موفق بود.»

پس از افشاگری‌های بحث برانگیز، اداره پلیس تحقیقاتی را آغاز کرد اما یافته‌ها هنوز فاش نشده است و مشخص نیست که آیا ستوان مایکل شونبرود یا مادر پسرها، که به عنوان یک کارآگاه همان بخش کار می‌کند، با عواقب کیفری مواجه خواهند شد یا خیر.

۰
ارسال نظر