کد یوتیوب امشب سینما تپ سواپ 10 تیر 1403

تپ سواپ در آستانه لیست شدن بخش جدیدی برای دریافت راحت جایزه منتشر کرده است. سینما تپ سواپ 10 تا بخش داره بعد از گرفتن این 10 تا کد میتونید یه میلیون رو بگیرید.

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0

کد امشب تسک تپ سواپ یا کد یوتیوب : 9371561

برای کد جدید دوشنبه 11 تیر:

تسک امروز تپ سوآپ TAPSWAP دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ +کد


دیروز:

 

کد سینما تپ سواپ 10 تیر

توکن تپ سواپ ابتدا قرار بود ۳۰ مه (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود. با این حال توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی مذکور اعلام کردند که برای حذف ربات‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند. آن‌ها پس از مدتی سکوت، در نهایت اعلام کردند که راه‌‌اندازی توکن خود را در ۱ جولای (۱۱ تیر) انجام خواهند داد. 

علاوه بر این تپ سواپ ابتدا قرار بود اکوسیستم خود را روی شبکه سولانا راه‌اندازی کند. با این حال توسعه‌دهندگان آن پس از مدتی اعلام کردند که به خاطر ارتباط نزدیک تلگرام و شبکه تون به جای سولانا توکن و اکوسیستم‌شان را روی همین شبکه راه‌اندازی خواهند کرد. به نظر آن‌ها این تصمیم باعث می‌شود تجربه کاربری بازیکنان بهبود یابد.

بازی تپ سواپ تاکنون چند بار به مشکل برخورد کرده و توسعه‌دهندگان آن مجبور شدند زیرساخت خود را به‌روزرسانی کنند. با این حال هیچ اطلاعات مشخصی درباره این سوال که تپ سواپ کی لیست می‌شود، وجود ندارد. برخی از منابع به خاطر مقاله‌ها و خبرهای منتشرشده توسط صرافی بایننس ادعا کرده‌اند که این پلتفرم قصد دارد تپ سواپ را لیست کند. با این حال هیچ تضمینی برای این مسئله هم وجود ندارد.

علاوه بر این برخی از منابع ادعا کرده‌اند که مثل نات کوین، زمان راه‌اندازی تپ ‌سواپ با زمان لیست شدن آن یکی است. با این حال تاکنون هیچ خبر موثقی هم درباره این مسئله منتشر نشده است. در هر صورت علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن حساب کاربری بازی مذکور در شبکه‌های اجتماعی متوجه شوند که تپ سواپ کی لیست می‌شود.

 

 

۰
ارسال نظر