کارت های امروز تپ کوین 10 تیر 1403 یکشنبه

کاربران تپ کوین مانند بازی همستر تلگرامی میتوانند با زدن کارت های روزانه در Tap coin سکه ی رایگان دریافت کنند کارت ها کمبو Tap coin یکشنبه 10 تیر را در این بخش برایتان قرار داده ایم .

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۰۶۹
0

وقت صبح- تپ کوین (Tap Coin) نام بات تلگرامی جدیدی است که میتوان آن را ترکیبی از بات‌های تلگرامی همستر کمبات و تپ سواپ دانست.

در این بازی تلگرامی شما میتوانید روی سکه کلیک کرده و پاداش به دست آورید. همچنین امکان ارتقا سطح کارت‌های مختلف و افزایش پرافیت در ساعت هم وجود دارد.

علاوه بر دو مورد قبلی امکان فعال سازی و ارتقا سطح ربات هم وجود دارد که به صورت اتوماتیک سکه‌ها را برای شما جمع آوری می‌کند.

 برای دریافت جایزه فقط باید لول این کارت ها را ارتقا دهید. بعضی از کارت ها قفل هستند که برای باز شدن آنها کارت های پیش نیاز را ارتقا دهید.

 

تپ کوین 10 تیر

سه بخش مهم تپ کوین

بخش Tap: در این قسمت شما میتوانید روی سکه کلیک کرده و امتیاز کسب کنید. همچنین امکان عضویت در Squad ها یا همان گروه‌های مختلف هم وجود دارد.

بخش Earn: در این بخش تعداد زیادی ماموریت تعریف شده است که با عضویت در هر کدام میتوانید مقداری سکه به دست آورید. اگر تازه بازی را شروع میکنید از این سکه‌ها برای فعال سازی کومبو روزانه استفاده کنید.

بخش Frens: از این قسمت میتوانید با کلیک روی دکمه Send to invite لینک معرفی خود را برای دوستانتان ارسال نمایید و پاداش معرفی را کسب نمایید.

 

۰
ارسال نظر