پیرمرد اسپانیایی از شدت تنهایی خواستار رفتن به زندان است!

هوستو مارکه، مرد 60 ساله اسپانیایی، از شدت تنهایی و بیماری در تلاش است تا زندانی شود!

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۰۵۱
0

وقت صبح-یک مرد 60 ساله اسپانیایی که ادعا می‌کند به شدت تنها است و از مشکلات جدی سلامتی رنج می‌برد و می‌خواهد سعی به یک زندان دولتی برود!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هوستو مارکه 60 ساله اهل اسپانیا مدت‌هاست در بیرون از زندان محلی خود ایستاده و امیدوار است به او اجازه بدهند.

از او در حالی که تابلویی روی آن نوشته شده بود «می‌خواهم به زندان بروم» عکس گرفته شده است. او به خبرنگاران گفت قبلاً با رئیس زندان ملاقات کرده است اما تاکنون زندانی شدن داوطلبانه‌اش را نپذیرفته‌اند. 

مارکه بنا به گزارش‌ها از سرطان، افسردگی، اضطراب و مشکلات قلبی رنج می‌بردو او تنها می‌خواهد بیست و چهار ساعته تنها نباشد و زندان بهترین گزینه برای انجام این کار است.

مارکه به خبرگزاری اسپانیا گفت: «من هیچ جا نمی‌توانم کمکی پیدا کنم و رفتن به زندان بهترین ایده‌ای است که داشتم اما نمی‌خواهم جرمی مرتکب شوم.»

مارکه پدر پنج فرزند است که به او سر نمی‌زنند و ارتباطی با پدرشان ندارند. این مرد 60 ساله چند سالی را به دلیل داشتن مواد مخدر در زندان گذراند اما ادعا می‌کند سه دهه است که پاک بوده است.

با این حال، زندان تنها گزینه آشنا برای مبارزه با تنهایی برای او است، بنابراین او همچنان التماس می‌کند که اجازه ورود پیدا کند.

هوستو مارکه در گذشته چندین بار به خدمات بهداشت روان ارجاع داده شده است اما آن‌ها هیچ کمکی به وضعیتش نکردند.

علیرغم ممنوعیت ورود از سوی رئیس زندان این مرد 60 ساله قصد دارد تا زمانی که به او اجازه ورود داده نشود، در خارج از دروازه‌ها اعتراض کند.

۰
ارسال نظر