مرد برزیلی 28 سال مرده بود!

مرد برزیلی 71 ساله 28 سال از عمر خود را از نظر قانون به عنوان یک مرده سپری کرد!!

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-مردی 71 ساله اهل منطقه توکانتینز برزیل در سال 1995 بر اساس شهادت همسر سابقش و دو شاهد دیگر مرده اعلام شد!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مانوئل مارسیانو داسیلوا تنها چند ماه پیش و پس از دو سال درگیری در دادگاه، گواهی مرگش را باطل کرد! 

از نظر مقامات برزیلی، او ۲۸ سال مرده بود و در گورستان عمومی منطقه توکانتینز دفن شده بود! این اشتباه تنها حدود دو سال پیش برای مانوئل مشکل ساز شد زیرا او نمی‌توانست حقوق بازنشستگی خود را دریافت کند و بر اساس بیمه خود به مراقبت‌های بهداشتی رایگان دسترسی پیدا کند.

در این زمان بود که او شروع به تحقیق در مورد "مرگ" خود کرد و متوجه شد که همسر سابقش و دو شاهد دیگر گزارش مرگ او را به مقامات ارائه دادند. 

مشخص نیست که چرا همسر سابق مانوئل در سال 1995 چنین کاری کرد. این مرد برزیلی اولین بار در سال 2012، زمانی که نتوانست در رای گیری شرکت کند، متوجه این موضوع شد.

مرد-مرده1

این آقای برزیلی هیچوقت فکر نمی‌کرد دریافت مجدد گواهی تولدش تا این حد سخت و زمان گیر باشد.

آزمایش پاپیلوسکوپی از اثر انگشت او به اثبات زنده بودن او کمک کرد اما مانوئل همچنین به چندین شاهد نیاز داشت تا تأیید کنند که او واقعاً نمرده است.

در نهایت، او موفق شد «به زندگی بازگردد» اما راز مرگ او همچنان باقی است.

فرزندان مانوئل بر این باورند که مادرشان که سواد ندارد، گمراه شده و او را مرده اعلام کرده است اما خود مانوئل اهمیتی نمی‌دهد که چرا این اتفاق افتاده است. تنها چیزی که برایش مهم است این است که دوباره به زندگی برگشته است.

۰
ارسال نظر