دزد مودب پس از سرقت نامه معذرت خواهی فرستاد!

داستان دزد مودبی که پس از سرقت لپ تاپ یک دانشجو برایش ایمیل معذرت خواهی فرستاد حسابی خنده‌دار است!

کد خبر : ۲۳۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-دانشجویی که اخیراً لپ‌تاپ‌اش را دزدیده‌اند، یک ایمیل عذرخواهی از سمت سارق دریافت کرده است!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، استیوی ولنتاین یک دانشجو انگلیسی است که داستان واقعا عجیبی از از سرقت لپ تاپ دوستش تعریف کرد.

این دانشجو با به اشتراک گذاشتن خبر دزدیده شدن لپ تاپ همخانه‌ای خود در توییتر نوشت: «لپ‌تاپ دوست من امروز دزدیده شد، لطفاً ببینید دزد چه چیزی برای او فرستاده است».

دزد در این ایمیل از دزدیدن لپ تاپ ابراز تاسف کرده است و سپس با بیان اینکه بسیار فقیر است و به پول نیاز دارد سعی در توجیه جرم خود داشت.

دزد لپ‌تاپ در ادامه نوشت می‌توانست تلفن و کیف پول قربانی را نیز بگیرد اما این کار را نکرد. در این ایمیل آمده است: «تلفن و کیف پول شما را گذاشتم، بنابراین امیدوارم کمی کارم را جبران کرده باشد.»

دزد مودب

آیا این به نظر زیباترین دزد تاریخ نیست؟ اما صبر کنید، همه چیز بهتر می‌شود. به امید جبران کارش، دزد حتی به صاحب لپ تاپ پیشنهاد می‌کند هر فایل مهمی که ممکن است نیاز داشته باشد برای او بفرستد.

«متوجه شدم شما دانشجوی دانشگاه هستید. باز هم متاسفم. اگر فایل‌هایی مانند کار دانشگاهی در لپ تاپ وجود دارد، به من اطلاع دهید تا برایتان ارسال کنم».

توییت استیوی ولنتاین بیش از 26000 بار لایک شد و هزاران نظر دریافت کرده است.

بازخوردها متفاوت بوده، برخی از کاربران توییتر تا آنجا پیش می روند که می‌گویند این دزد را دوست دارند و برخی دیگر ادعا می‌کنند فقر شدید او جرم را توجیه نمی‌کند.

۰
ارسال نظر