این پسر 7 ساله در زندگی قبلی خود صاحب برند "گوچی" بود!

مکس الکساندر یک طراح مد و فشن 7 ساله است که می‌گوید در زندگی قبلی خود گوچیو گوچی بوده است!

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-مکس الکساندر ۷ ساله از ۴ سالگی مشغول به طراحی لباس است و اصرار دارد که در زندگی گذشته گوچیو گوچی طراح ایتالیایی مشهور بوده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اکثر پسران 7 ساله احتمالاً حتی نمی‌دانند گوچی کیست. با این حال مکس الکساندر، نابغه طراحی مد و فشن، نه تنها همه چیز را در مورد این طراح مشهور ایتالیایی می‌داند، بلکه ادعا می‌کند که در زندگی قبلی خود این به عنوان گوچی زندگی کرده بود.

در سنی که بچه‌های دیگر به تازگی خواندن و نوشتن را یاد می‌گیرند، مکس یک طراح مد با تجربه است که مشتریانی مانند شارون استون، بازیگر مشهور هالیوودی، در رزومه خود دارد.

مکس در سن 4 سالگی علاقه خود به طراحی و دوخت لباس را با والدینش سر میز شام به اشتراک گذاشت. پیش از آن لحظه مکس هرگز در معرض مد زنانه قرار نگرفته بود.

والدین او معتقدند مد در ژن‌های اوست، زیرا پدربزرگ و مادربزرگش در مونترال در تجارت فشن بودند. با این حال مکس زمانی که شروع به خیاطی کرد چیزی در مورد آن نمی‌دانست.

این طراح 7 ساله در واقع توضیح بسیار خوبی برای مهارت‌های فوق العاده خود دارد. او در یک مصاحبه فاش کرد که در زندگی دیگری گوچیو گوچی بوده است.

۰
ارسال نظر