ماجرای تولد دختر کاپشن صورتی که قاضی زاده در مناظره گفت چیست؟

قاضی زاده هاشمی در منظاره با تبریک تولد دختر کاپش صورتی گفت: دختر کاپشن صورتی گوشواره قلبی از شهدای انفجار تروریستی کرمان در قلب مردم ایران زمین جا گرفته است.امروز روز تولد اوست.ریحانه ایران تولدت مبارک.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، دختر کاپشن صورتی اشاره به دختر دو ساله‌ای به نام ریحانه سلطانی‌نژاد دارد که در جریان حادثه تروریستی کرمان جان خود را از دست داد.

روز سیزدهم دی ماه ۱۴۰۲ یک حادثه تروریستی در کرمان در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که این حادثه تروریستی منجر به شهادت ۹۱ نفر و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد.

یکی از شهدا کدوک ۲ ساله‌ای به نام ریحانه سلطانی‌نژاد بود که در فضای مجازی با عنوان دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی خوانده شد.

این دختر ۲ ساله به همراه ۷ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که باعث تاثر بسیاری در آن زمان شد.

انفجار تروریستی کرمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در بین جمعیتی که برای ابراز ارادت به سردار قاسم سلیمانی رفته بودند، رخ داد.

دو انفجار در دو مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داده است. ۹۰ نفر به شهادت رسیده و عده زیادی مجروح شده‌اند که حال برخی از مجروحان در همان ساعات اولیه وخیم گزارش شد.

در این حادثه تروریستی تعدادی مامور پلیس و ماموران هلال احمر نیز به شهادت رسیدند.

تولد دختر کاپشن صورتی2

اما مشهورترین شهید این حادثه تروریستی ریحانه سلطانی‌نژاد بود که با عنوان دختر کاپشن صورتی در فضای مجازی از او یاد شد.

احمد سلطانی‌نژاد یکی از اقوام خانواده می‌گوید: «دایی ریحانه کوچولو به نام حسین، کارمند دفتر ثبت اسناد ملی در کرمان است. آن‌ها در مسیر گلزار شهدای کرمان موکبی دارند که امسال هم به مناسبت سالگرد شهادت حاج‌قاسم برپا بود و روز حادثه حسین علاوه بر ۲فرزند خودش، فرزندان ۲خواهرش را که ریحانه هم یکی از آن‌ها بود، با خود به موکب برده بود.»

منبع:همشهری

۱
ارسال نظر