سرطان میا پلیز واقعیت دارد؟

یک استوری غم انگیز از میا پلیز و کوروش باعث شد خبری در مورد پیدا شدن غده در سر این سلبریتی و احتمال سرطان او منتشر شده است.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

دقیقا مشخص نشده بیماری او چیست ولی اظهارات و استوری های غمگین او و کوروش شایعه سررطان او را جدی تر کرده است.

میل پلیز سرطان گرففت

واکنش میا پلیز به خبر سرطانش

بچەها مرسی از تکتکتون که حالمو پرسیدین، یک دنیا برام ارزش داره. حالم الان خوبه.

به مادەای که تو امآرآی بهم تزریق کردن حساسیت دادم (که احتمالش کمه ولی پیش اومد) و چند روز همهی بدنم بهم ریخته بود و دیگه نباید دفعه های

بعدی این تزریقو انجام بدم.

ضایعه ی عروقی توی سرم هم تا زمانی که اندازەش تغییر نکنه مشکلی ایجاد نمى کنه وفقط باید چند وقت یه بار مانیتور شه که دلیلیه که من زیاد امآرآی میدم.

جوابش هنوز نیومدە ولی همەچی خوبه دوستون دارم

سابقه میا

سال 99 بود که به گزارش ویجیاتو، میا پلیز در کمتر از ۲ ساعت بیشتر از ۴۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع‌‌آوری کرد.

میا پلیز در یک لایو استریم که همزمان بیشتر از ۲۰ هزار نفر آن را تماشا می‌کردند، در کم‌تر از دو ساعت توانست بیشتر از ۴۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع‌آوری کند. جالب توجه ...

میا پلیز در یک لایو استریم که همزمان بیشتر از ۲۰ هزار نفر آن را تماشا می‌کردند، در کم‌تر از دو ساعت توانست بیشتر از ۴۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع‌آوری کند.

جالب توجه است که این اولین لایو استریم میا محسوب می‌شد و همین قضیه باعث شد تا از همان دقایق ابتدایی آغاز برنامه، تعداد زیادی به صورت زنده او را دنبال کنند. هدف او در ابتدا جمع‌آوری ۲۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان بود اما او و کوروش توانستند بیشتر از ۲ برابر مبلغ درخواستی را در مدت زمانی کوتاه جمع‌آوری کنند.

در این میان بعضی از کاربران کمک‌های قابل مشاهده‌ای مثل ۵ میلیون تومان، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱ میلیون به میا برای کمک به نیازمندان اهدا کردند؛ موضوعی که خبر از پتانسیل بالای یوتیوب برای تولیدکنندگان محتوا به زبان فارسی و به طور خاص‌تر استریمرها و بلاگرهای حوزه گیم می‌دهد.

جالب توجه است که میا و کوروش در این لایو استریم به جز خواندن کامنت‌های کاربران، نواختن آهنگ توسط کوروش و بازی مجازات کار دیگری انجام ندادند. این موضوع از آن‌جایی قابل توجه است که بسیاری از سلبریتی‌های ایسنتاگرامی سعی می‌کنند با دست گذاشتن روی محتوای جنسی یا خط قرمزهای موجود به تعداد کاربران بالا برسند.

آریا کئوکسر در یک استریم بیشتر از ۵۰ میلیون تومان کمک برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کرد

این میزان کمک بالا نشان می‌دهد که سلبریتی‌های حوزه گیم می‌توانند در متحد کردن کاربران فضای مجازی و تاثیرگذاری روی آن‌ها، در حد و اندازه‌های ستاره‌های شناخته شده دنیای سینما و تلویزیون ظاهر شوند، مخصوصا اگر محتوای تولیدی از سمت آن‌ها دارای استانداردهای لازم باشد. در انتها باید گفت که میا قصد دارد از روند اهدای کمک‌ها نیز ویدیویی تهیه‌ کند که هنگام رخ دادن این اتفاق آن را در ویجیاتو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

۲
ارسال نظر