زن ویتنامی آخرین بار 11 سال پیش خوابیده بود!

زن 36 ساله ویتنامی ادعا کرده است آخرین بار بیش از یک دهه پیش خوابیده است!!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک زن 36 ساله در ویتنام با ادعای خود مبنی بر ابتلا به بی‌خوابی که بیش از 11 سال است طول کشیده، باعث تعجب همه شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خانمی به نام ترن تی لو که در یک پیش دبستانی کار می‌کند، پس از اینکه گزارش شد او بیش از 11 سال است نخوابیده، تبدیل به بحث داغ رسانه‌های اجتماعی ویتنامی شده است.

در مصاحبه اخیر، این زن گفت بی‌خوابی او یک دهه پیش شروع شد. یک روز بدون هیچ دلیلی اشک از چشمانش سرازیر شد و حتی تلاش برای دراز کشیدن و بستن چشمانش نتوانست جلوی ریزش اشک‌هایش را بگیرد.

گریه‌های غیرقابل توضیح در نهایت متوقف شد اما نیاز او برای خوابیدن نیز کاهش یافت. چشمان او خسته می‌شد اما ذهنش کاملاً بیدار بود، بنابراین در 11 سال گذشته کار دیگری جز دراز کشیدن با چشمان بسته برای استراحت در حالی که شوهر و فرزندانش خواب هستند، انجام نداده است.

بنا بر گزارش‌ها، این زن 36 ساله برای معاینه به بیمارستان روانی استان کوانگ نگای رفت و پزشکان آنجا تشخیص دادند که او بی‌خوابی شدید دارد.

متاسفانه حتی دارو درمانی هم نتوانست کمکی به این خانم بکند. همسایه‌های خانم لو نیز وضعیت او را تایید کرده‌اند و گفتند این زن 10 سال پیش برای اولین بار در مورد بی‌خوابی خود صحبت کرد. 

این خانم ویتنامی در مورد وضعیت خود همچنان مثبت اندیش است اما می‌گوید مشکلات سلامتی زیادی مانند درد استخوان و معده در تمام طول سال دارد، شرایطی که فکر می‌کند ممکن است با کمبود مزمن خواب او مرتبط باشد.

۰
ارسال نظر