اقدام تازه‌ی علیرضا قربانی، دادِ مردم را درآورد!

اخباری منتشر شده مبنی بر این که علیرضا قربانی می‌خواهد در تخت جمشید کنسرت برگزار کند، خب قربانی طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی دست و پا کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۶۸۸
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، اجرای کنسرت توسط یک خواننده پر مخاطب در تخت جمشید البته که جنبه‌های مثبت دارد، اما نگران تخت جمشیدی هستیم که طی سال‌های اخیر مورد بیی‌مخری مسئولان قرار گرفته، مثل پاسارگاد و اساسا هر مکان باستانی دیگری که انگار برخی از مسئولین دوست ندارند پایدار بماند.

برترین‌ها: طی روزهای اخیر، اخباری منتشر شده مبنی بر این که علیرضا قربانی می‌خواهد در تخت جمشید کنسرت برگزار کند، خب قربانی طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی دست و پا کرده، بخش‌های زیادی از مخاطبان موسیقی، جنس کار او را دوست دارند، او هم طوری اجرا می‌کند که هم علاقه‌مندان موسیقی اصیل ایرانی دوستش دارند و هم مخاطبان عام.

حالا فارغ از این حرف‌ها اجرای کنسرت توسط یک خواننده پر مخاطب در تخت جمشید البته که جنبه‌های مثبت دارد، اما نگران تخت جمشیدی هستیم که طی سال‌های اخیر مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته، مثل پاسارگاد و اساسا هر مکان باستانی دیگری که انگار برخی از مسئولین دوست ندارند پایدار بماند. تخت جمشید بی نهایت الهام بخش و دوست داشتنی است، تماشایش لرزه بر اندام هر ایرانی می‌اندازد اما اگر قرار باشد آن حجم جمعیت بدون تدبیر خاص رهسپار آنجا شود، قبول کنید که کمی نگران‌کننده است. مگر ما چند تخت جمشید داریم؟ اصلا جهان مگر چند مکان این شکلی دارد، کاش خود قربانی بیاید و توضیحاتی دهد و کمی از حجم نگرانی‌ها کم کند.

منبع: برترین ها

۰
ارسال نظر