عجیب و غریب؛ مردی که پدرش را در یک بی‌ ام‌ و 90 هزار دلاری دفن کرد!

مرد نیجریه‌ای پدرش را در یک ماشین بی ام و جدید به ارزش 90 هزار دلاری دفن کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک مرد نیجریه‌ای اخیراً پس از خرج کردن 90000 دلار برای خرید یک بی ام و اکیس 5 و استفاده از آن به عنوان تابوت برای دفن پدر مرحومش، سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مردی اهل نیجریه به نام ازوبیکه پدرش را به دلیل کهولت سن از دست داد و تصمیم گرفت او را با یک ماشین لوکس به سفر آخر خود بفرستد.

او تصمیم گرفت با خرج کردن میزان زیادی پول یک بی ام و ایکس 5 جدید بخرد، جسد پیرمرد را داخل آن گذاشت و آن را در گوری بسیار بزرگ در نزدیکی روستایش دفن کرد.

عکسی که از این مراسم ترحیم منتظر شده است جنجال زیادی در فضای مجازی بپا کرده است. 

در حالی که گروهی از تصمیم این مرد برای تکریم پدرش به شیوه‌ای منحصربه‌فرد استقبال کردند، اکثرا از این کار عصبانی شدند و ادعا کردند که او در واقع پدرش را مسخره کرده است و می‌توانست از این پول برای توسعه روستایش استفاده کند.

نیجریه1

یک نفر نوشت: «اگر پولدار هستید برای پدر و مادرتان تا زمانی که هنوز زنده هستند ماشین بخرید. دفن کردن آن‌ها با ماشینی گران قیمت واقعا احماقه و خودنمایی است.»

جالب اینجاست که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در نیجریه رخ می‌دهد. سه سال پیش، یک میلیاردر نیجریه‌ای ناشناس مادرش را در یک خودروی شاسی بلند جدید هامر به خاک سپرد.

۰
ارسال نظر