شگفتی دنیا؛ لحظات قبل از مرگ چه چیزی خواهیم دید؟

آقای دکتر پس از سال‌ها پژوهش آنچه مردم آخر عمرشان و در لحظات قبل از مرگ می‌بینند را فاش کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کریستوفر کر سال‌های طولانی را صرف مطالعه بیماران آسایشگاهی کرده است و متوجه موضوع مشترکی شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در حالی که بسیاری از ما سعی می‌کنیم از فکر کردن به موضوع مرگ اجتناب کنیم، دکتر کریستوفر کر تصمیم گرفت که حرفه خود را به مرگ اختصاص دهد.

پس از اخذ دکترای پزشکی و دکترا در نوروبیولوژی، کر شروع به تحقیق در مورد رویاهایی کرد که مردم در پایان عمر خود تجربه می‌کنند.

کر در طول مدتی که روی بیماران آسایشگاهی مطالعه می‌کرد، متوجه شد که تجربیات پایان زندگی بین بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، زیرا کودکان به طور کلی درک کمتری از مرگ دارند.

در نتیجه، آن‌ها اغلب در روزهای پایانی خود از طریق تخیل آرامش پیدا می‌کنند. در حالی که بزرگسالان تمایل دارند رویا یا خاطراتی را تجربه کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا با زندگی خود در آرامش خداحافظی کنند.

به گفته این آقای دکتر بزرگسالان از آخرین لحظات زندگی خود برای گذر از هر چیزی که در زندگی آزارشان می‌داد استفاده می‌کنند. چه این آزاری باشد که خود دیده‌اند یا آزاری که به دیگران رسانده‌اند.  

کر معتقد نیست که در لحظات پیش از مرگ مردم چیزهای بد و دردناک را فراموش می‌کنند بلکه  در این لحظات به آن‌ها فکر و رسیدگی می‌کنند تا با خیال راحت با زندگی خود خداحافظی کنند.

از سوی دیگر، کودکان بجای انسان‌هایی که در زندگی خود می‌شناختند اغلب حیواناتی را می‌بینند که به آن‌ها اطمینان می‌دهند تنها نیستند.

۱
ارسال نظر