تولد یک بچه گربه عجیب الخلقه با دو سر/ عکس

در اینجا عکسی از یک گربه عجیب الخلقه با دو سر را مشاهده می کنید.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸، زنی به نام سیلویا، به سرعت وارد کلینیک دامپزشکی سوان در شهر پرتز واقع در غرب استرالیا شد و از دامپزشک کمک خواست تا به گربه‌اش که در حال وضع حمل بود کمک کند.

گربه سیلویا به سختی می‌توانست نوزادش را به دنیا بیاورد. دکتر فورا دست به کار شد و به کمک دستیارش شروع به سزارین گربه مادر کرد اما بچه گربه‌ای که متولد شد با دیگر بچه گربه‌ها خیلی فرق داشت. این گربه ملوس و کوچک دارای دو سر بود.

گربه

خبر تولد این بچه گربه دو سر در همه جا پیچید و خانم برگز- دکتری که بچه گربه را به دنیا آورده بود- بعدها در مصاحبه‌ای گفت: «در طول ۱۲ سالی که کار می‌کنم، بچه گربه‌های زیادی را به دنیا آورده‌ام و در بعضی از موارد دیده بودم که گربه‌ها دو تا دم یا پای اضافی داشته باشند اما این مورد را تا به حال ندیده بودم».

اما نکته جالب اینجاست که بقیه خواهر و برادرهای این گربه سالم به دنیا آمده‌اند. به هرحال، مدتی بعد از تولد این بچه گربه، چشم‌های هر دو سر این حیوان باز شد و هر دو آنها با هم شروع به میومیو کردند. به گفته دکتر برگز از هر یک میلیون گربه، یکی از آنها با دو سر متولد می‌شود.

منبع: رکنا

۰
ارسال نظر