بازیگر "چگونه با مرگ مادربزرگ میلیونر شوم" پس از شهرت چه می‌کند؟!

با موفقیت یک شبه فیلم تایلندی «چگونه با مرگ مادربزرگ میلیونر شوم» موفقیت بازیگر اصلی آن اصلا عجیب نیست!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۵۳۱
0

وقت صبح-بیلکین بازیگر نقش اصلی فیلم «چگونه با مرگ مادربزرگ میلیونر شوم» به عنوان جدیدترین سفیر خانه مد و فشن گوچی معرفی شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بیلکین سومین سلبریتی تایلندی است که به عنوان سفیر گوچی معرفی شده است!

اصلا جای تعجب نیست که این آقای بازیگر به عنوان سفیر این برند مشهور معرفی شده است، به خصوص پس از اینکه فیلم اخیر او، چگونه با مرگ مادر بزرگ میلیونر شوم، رکوردهای سینما در اندونزی و تایلند را به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تایلندی 2024 شکست. 

بیلکین2

بیلکین که با نام پوتیپونگ آساراتاناکول نیز شناخته می شود، بازیگر و خواننده اهل تایلند است. او قبلاً جوایز متعددی را برای حرفه بازیگری و موسیقی خود کسب کرده است. تورهای کنسرت کاملا به فروش رفته اخیر بیلکین در بانکوک، چین و هنگ کنگ چیزی جز تأیید مجدد محبوبیت او نیست.

بیلکین

بیلکین درباره انتصاب خود به عنوان سفیر گوچی گفت: «در سال‌های گذشته با گوچی همکاری داشتم و قدردان میراث غنی و چشمگیر این برند هستم. ارزش‌های اصلی این برند مسائلی هستند که در زندگی کاری خودم به آن اهمیت می‌دهم. مانند رویاپردازی بی حد و اندازه و نوآوری.»

بیلکین3

این سوپراستار تایلندی اخیراً در نمایش مد و فشن گوچی برای مجموعه بهار/تابستان 2024 در بانکوک نیز شرکت کرده بود. او همچنین در افتتاحیه بزرگ فروشگاه جدید گوچی در پوکت در اوایل سال جاری دیده شده بود.

خبر مرتبط
5 راز جالب زندگی بازیگر «چگونه با مرگ مادربزرگ پولدار شوم»

با موفقیت یک شبه فیلم «چگونه با مرگ مادربزرگ میلیونر شوم» بازیگر اصلی او هم به شهرت جهانی رسیده است!

۰
ارسال نظر