واکنش کیهان به ادعای عجیب "تمساح خونی ابتذال سینمای ایران"

شبکه اینترنشنال در این گزارش، درمیان این همه فیلم، به «تمساح خونی» به عنوان نمونه‌ای از ابتذال در سینما پرداخته است!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۴۸۱
0

کیهان نوشت: شبکه ضدایرانی موسوم به ایران اینترنشنال که از نظر رسانه‌ای یکی از مبتذل‌ترین شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان محسوب می‌شود، طی یادداشتی از ابتذال در سینمای ایران انتقاد کرد!

نکته قابل تأمل این است که شبکه اینترنشنال در این گزارش، درمیان این همه فیلم، به «تمساح خونی» به عنوان نمونه‌ای از ابتذال در سینما پرداخته است! ی

عنی فیلمی که با وجود برخی نقاط ضعف، اما درمجموع فیلم استانداردی است.

اتفاقاً در مقایسه با اکثریت فیلم‌های کمدی سینما، از لودگی و عناصر مبتذل خالی است و به طور منطقی، نمی‌توان آن را مصداق ابتذال دانست.

به نظر می‌رسد آنچه باعث شده این شبکه ضدایرانی به فیلم «تمساح خونی» حمله کند، کارگردان و بازیگر اصلی این فیلم یعنی جواد عزتی است.

او هیچ‌گاه وارد زمین بازی ایران‌ستیزان نشده و یک هنرمند بی‌حاشیه و مردمی است و فیلم او نیز فعلاً پرمخاطب‌ترین فیلم سال محسوب می‌شود.

فیلم تمساح خونی

در خلاصه داستان فیلم کمدی تمساح خونی یک جمله از سوی عوامل فیلم منتشر شده است:

«من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی بازیگران این فیلم هستند و البته با حضور افتخاری: پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، مهدی حسینی‌نیا، مهران غفوریان، هومن حاجی‌عبداللهی و…

جواد عزتی اولین تجربه کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و کامران حجازی مدیر تولید سریال زخم کاری که تهیه‌کنندگی آثاری چون مرد بازنده و کت چرمی را در کارنامه دارد در چهارمین همکاری مشترک با عزتی تهیه‌کننده فیلمش هم شده است.

فیلمی به سرمایه‌گذاری خود حجازی، مجتبی شاهزیدی، شهر فرنگ و پارس فیلم‌نت تولید شده است.

 

 

۱
ارسال نظر