غازهایی که در برزیل نگهبان زندان هستند!

زندانی در برزیل سگ‌های نگهبانش را با دسته‌ای غاز وحشی جایگزین کرده است! دسته غازهایی که در برزیل نگهبان زندان هستند شاید عجیب به نظر بیایند اما در واقع بهتر از سگ‌های نگهبان عمل می‌کنند.

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۲۱۵
0

وقت صبح- زندانی در ایالت سانتا کانتارینای برزیل سگ‌های نگهبان خود را با دسته‌ای از غازهای وحشی جایگزین کرده است. ظاهراً غازها هنگام شنیدن صداهای عجیب و غریب صداهای بلندتری نسبت به سگ‌ها از خود تولید می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امروزه مجتمع‌های زندان‌ها دارای سیستم‌هایی فوق پیشرفته هستند که فرار زندانیان بسیار دشوار می‌کند.

با این حال، صرف نظر از پیشرفت‌های تکنولوژیکی، همیشه ایده خوبی است که یک سیستم تشخیص آنالوگ پشتیبان نیز وجود داشته باشد.

نگهبانان انسان و سگ‌های نگهبان معمولا حالت عادی ماجرا است اما برخی از زندان‌ها از جایگزین‌های عجیب و غریبی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، چندین زندان در برزیل سگ‌های نگهبان را با غازها جایگزین کرده‌اند که به گفته آنها نه تنها به همان اندازه مؤثر هستند، بلکه نگهداری از آنها ارزان‌تر است.

ظاهرا غازها شنوایی بسیار خوبی دارند و هر زمان که صداهای عجیب و غریب بشنوند صداهای بلندی از خود تولید می‌کنند و به این ترتیب نگهبانان را آگاه می‌کنند.

دسته غازهای نگهبان در فضایی بین حصار داخلی زندان و دیوار اصلی بیرونی آن گشت می‌زنند.

زندان های برزیل حداقل 12 سال است که برای جلوگیری از فرار زندانیان به این غازها متکی هستند. 

جالب اینجاست که غازها همچنین حداقل دو سال است که به گشت‌های مرزی چین کمک می‌کنند تا مهاجران غیرقانونی را دور نگه دارند. آن‌ها در تشخیص صداها و هدایت کمک انسانی به منبع صدا بسیار بهتر از سگ‌ها هستند.

۱
ارسال نظر