عجیب و غریب؛ رسوم مختلف کشورها درباره نوزادان!

همانطور که هر نوزادی متفاوت است، هر کشوری نیز سنت‌های خاص خود در مورد کودکان دارد!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- این 5 رسم و رسوم عجیب و غریب در کشورهای مختلف دنیا درباره نوزادان و کودکان رواج دارند!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، برخی از این آداب و رسوم کاملاً عجیب هستند. در اینجا لیستی از سنت‌های بسیار عجیب و غریب درباره نوزادان در سراسر جهان آمده است.

1. در استرالیا، نوزادان را به محض تولد در آب غوطه ور می‌کنند.

2. نوزادان در ارمنستان تا 40امین روز اول تولد خود از خانه خارج نمی‌شوند. اگر دوستان و خانواده بخواهند نوزاد را ملاقات کنند، باید برای بازدید به خانه آن‌ها بیایند. پس از 40 روز نوزادان ابتدا به کلیسا برده می‌شوند تا کشیش برای آن‌ها دعای خیر کند.

3. والدین در یونان اجازه نمی‌دهند کودکشان تا زمانی که غسل تعمید شود، انعکاس خود در آینه را ببیند. مادران همچنین مجاز به شستن لباس‌های کودک خود نیستند زیرا معتقدند این کار باعث می‌شود شیطان وارد لباس فرزندشان شود.

4. مردم عاشق نوازش کردن و تعریف کردن از نوزادان تازه متولد شده هستند. اما مادران در ایتالیا به طور ویژه‌ای نسبت به اظهارات دیگران در مورد کودک خود محتاط هستند. بهترین راه برای تعریف و تمجید در ایتالیا، گنجاندن «sense malocchio» به معنای چشم بد به دور در تعریف از کودکان است.

5. با وجود شرایط آب و هوایی سخت، مردم ایسلند نوزادان خود را بیرون خانه می‌گذارند تا چرت بزنند. آن‌ها معتقدند اینکار به افزایش طول عمر بچه‌هایشان کمک می‌کند.

۱
ارسال نظر