تئوری توطئه؛ افرادی که در زیر دخمه مردگان پاریس زندگی می‌کنند!

دخمه مردگان پاریس در کنار برج ایفل از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه هستند!

primary_image
کد خبر : ۲۳۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-دخمه مردگان پاریس برای کسانی که به تاریخ و مکان‌های عجیب و غریب علاقه دارند بهترین مکان  گردشگری است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هر کسی می‌تواند از طریق موزه رسمی دخمه مردگان از پیچ و خم گالری‌ها و مکانی که استخوان‌های چند میلیون پاریسی را در خود جای داده است، بازدید کند.

با این حال بیشتر هزارتوهای زیرزمینی که حدود 241 کیلومتر در سراسر شهر امتداد دارد برای بازدیدکنندگان ممنوع است اما این مانع از ورود افراد کنجکاو نمی‌شود.

حالا به تازگی یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاک به دلیل تلاش برای جلوگیری از کاوش سایرین در پیچ و خم زیرزمینی دخمه مردگان با ترویج یک تئوری توطئه عجیب، مورد انتقاد مقامات فرانسوی قرار گرفته است.

آماندا رولینز، اینفلوئنسر تیک تاک، یک تئوری عجیب درباره اعضای یک جامعه مخفی که در اعماق دخمه مردگان زندگی می‌کنند بازگو کرده است.

او فاش کرد این افراد نمی‌خواهند گردشگران به دخمه مردگان بروند. بنابراین به توریست‌ها حمله می‌کنند و آن‌ها را در پیچ و خم‌های دخمه رها می‌کنند تا در تاریکی کپک‌آلود بمیرند.

آماندا در ویدیوی خود به نقل از یکی از دوستانش گفت: «مردم آنجا زندگی می‌کنند و وقتی ببینند شما با نقشه و چراغ قوه وارد می‌شوید، به سمت شما می‌آیند و چراغ قوه و نقشه شما را می‌گیرند و سپس فرار می‌کنند.»

با این حال مقامات کشور فرانسه این تئوری عجیب را به طور رسمی تکذیب کرده‌اند!  

۰
ارسال نظر