آخرین وضعیت ضربه مغزی عمو قناد در بیمارستان

مجید قناد تصادف سختی داشت و خون در ناحیه مغز او لخته شده بود. خوشبختانه ضربه مغزی نبود و او بعد از عمل جراحی حال مساعدی دارد

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، «مجید قناد» مجری مشهور برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون که با اجرای برنامه‌ «فتیله‌ای‌ها» بیشتر شناخته می‌شود، بر اثر تصادف، دچار ضربه مغزی شده و در بیمارستان بستری شده است.

«ایرج راد» رئیس هیات مدیره خانه تئاتر در گفت‌وگویی گفت: «مجید قناد تصادف سختی داشت و خون در ناحیه مغز او لخته شده بود.

خوشبختانه ضربه مغزی نبود و او بعد از عمل جراحی حال مساعدی دارد.»

رئیس هیات مدیره خانه تئاتر افزود: «قناد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و  وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.»

همچنین «علیرضا وهاب‌زاده»، مشاور وزیر سابق بهداشت در توییتی نوشت: «عمو قناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روز است که در بیمارستان بستری است؛ جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز دارد. عمو قناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشد، اما ما یادمان است که او تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»

سپهر قناد، پسر مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون اظهار کرد: پدرم (مجید قناد) چند روز پیش یک تصادف کوچک داشتند.

ما متوجه شدیم در سرشان خونریزی اتفاق افتاده است. خدا را شکر الان خیلی بهتر هستند. پزشک ایشان هم خبر داد که مورد خاصی نیست.

مجید قناد، هنرمند هفتاد ساله تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

 

۰
ارسال نظر