بیوگرافی و عکس بازیگران سریال ندای امید

در آخر این هفته سریال ندای امید در بخش سریال باز شبکه تماشا از ساعت 00:30 پخش می‌شود. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال می‌پردازیم.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سریال ندای امید محصول 2019 کشور آمریکاست و در ژانر خانوادگی و عاشقانه ساخته شده و نامزد جایزه جویی ونکوور شده است.

بازیگران سریال ندای امید

 

  • مورگان کوهان در نقش لیلیان والش

در فیلم ندای امید مورگان کوهان در نقش لیلیان والش، خواهر بزرگ گریس که در جوانی به فرزندخواندگی پذیرفته شد و از گریس جدا شد. مورگان کهن، نامی امیدوارکننده در دنیای بازیگری، در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۳ در بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. زندگی اولیه مورگان در حال حاضر 30 ساله، حول محور رقص رقابتی می‌چرخد. با این حال، قلب او به زودی به سمت بازیگری گرایش پیدا کرد، تصمیمی که او را در چندین پروژه برجسته در طول سال‌ها دید.

مورگان-کوهان

  • جوسلین هودون در نقش گریس بنت

جوسلین هودون در نقش گریس بنت، خواهر کوچک‌تر لیلیان که در یک یتیم‌خانه بزرگ شد.

جوسلین هودون در 18 نوامبر 1994 در تورنتو، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که در اصل یک بالرین بود، از سن یازده سالگی در مدرسه ملی باله کانادا آموزش دید و اجرا کرد. او پس از گذراندن مدرک تحصیلی در رشته ارتباطات و تحصیلات تکمیلی در رشته روابط عمومی، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

جوسلین-هودون

  • رایان جیمز هاتاناکا در نقش پاسبان گابریل "گیب" کینزلو

رایان جیمز (آر جی) هاتاناکا بازیگر کانادایی تلویزیون، سینما و تئاتر است. او در این سریال در نقش گابریل که عاشق لیلیان است، ظاهر می‌شود.

رایان-جیمز-هاتاناکا

  • گرگ هوانسیان در نقش چارلی «چاک» استوارت

گرگ هوانسیان Greg Hovanessian در نقش چارلی «چاک» استوارت در فصل اول سریال ندای امید به ایفای نقش می‌پردازد. او در نقش پسر تس، و یک دامدار و دامپزشک شهر بود.

گرگ هوانسیان که در روستایی جنوب انتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد، در سنین جوانی اشتیاق شدیدی به عملکرد و خلاقیت داشت. هوانسیان با نشات گرفته از پیشینه ورزشی، خود را درگیر بسیاری از ورزش‌های سازمان یافته و شدید، ژیمناستیک تفریحی، پارکور و هنرهای رزمی یافت که برای آن‌ها جوایز و بورسیه‌های متعددی را بدست آورد.

بعداً در مسیر، تمرکز او به هنرهای خلاقانه تغییر کرد و در مجموعه‌ای از پروژه‌های لمسی خلاقانه، رقص، موسیقی و آهنگ‌نویسی مشغول شد. با بسیاری از مهارت‌های خودآموخته‌ای که در این راه به دست آمد، هوانسیان احساس کرد که تطبیق پذیری او در حالی که تمام وقت بازیگری را دنبال می‌کند، یک دارایی خواهد بود.

گرگ-هوانسیان

  • وندی کروسون در نقش تس استوارت

وندی کروسون (متولد ۹ مه ۱۹۵۶) یک بازیگر و تهیه کننده کانادایی است. او در نقش مادر چاک که صاحب مزرعه بزرگ محلی بود، نقش آفرینی کرد.

وندی-کروسون

 

۰
ارسال نظر