امروز در تاریخ؛ ازدواج "جنیفر لوپز" و "مارک آنتونی"

جنیفر لوپز در 16 خرداد 2004 با مارک آنتونی، سومین همسر خود ازدواج کرد! مارک آنتونی در آن زمان طلاق خود از دایونارا تورس، دوشیزه جهان سابق را کمتر از یک هفته قبل نهایی کرده بود.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- جنیفر لوپز و مارک آنتونی 16 خرداد سال 2004 در مراسمی خصوصی در حیات خانه خانم خواننده در لس آنجلس ازدواج کردند. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لوپز در سال 1970 در محله برانکس نیویورک به دنیا آمد و در هالیوود به عنوان یک «تهدید سه گانه» مورد تحسین قرار گرفت. او در ابتدا به عنوان یک رقصنده به شهرت رسید و به زودی راه خود را در صنعت موسیقی و فیلم باز کرد. 

قبل از ازدواج با آنتونی، لوپز در سال 1997 تا 1998 با اوجانی نوآ و از سال 2001 تا 2003 با کریس جاد ازدواج کرده بود. در آن زمان لوپز نامزدی خود را با بن افلک را نیز بهم زده بود. 

شش ماه بعد لوپز با آنتونی ازدواج کرد. مارک آنتونی در آن زمان طلاق خود از دایونارا تورس، دوشیزه جهان سابق را کمتر از یک هفته قبل نهایی کرده بود.

اندکی پس از ازدواجشان مارک آنتونی در مصاحبه‌ای از تایید ازدواج خود و لوپز خودداری کرد و به مجری برنامه گفت: «من چیزی برای گفتن ندارم. زندگی من زندگی من است، این تنها چیزی است که دارم.» 

لوپز سرانجام در فوریه 2005 این ازدواج را به طور عمومی تایید کرد. لوپز و آنتونی در سال 2012 از هم جدا شدند و یک دختر و پسر دوقلو با هم دارند.

۰
ارسال نظر