عکسی جالب و دیده نشده از فردین و تختی در اوج خوشتیپی/ تصویر

در اینجا عکسی جالب را از محمدعلی فردین در کنار تختی با استایل های جذاب قدیمی را مشاهده می کنید.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، فردین خیلی زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت تشک کشتی را ترک گفت.

او هنوز جوان بود، نیرو و انرژی بسیار داشت و در فنون کشتی فردی کم‌نظیر به شمار می‌آمد، ولی خود او برای کسانی که علت کناره‌گیری او را سوال می‌کنند پاسخی جالب و درخور توجه دارد: «اشخاصی که ورزش را برای کسب مقام قهرمانی جهان و بر کرسی افتخار قرار گرفتن برمی‌گزینند، با یک هدف عالی، اراده‌ای قوی و ذوق و شوقی فراوان کار خود را آغاز می‌کنند.

چرا محمدعلی فردین کشتی را کنار گذاشت؟ گزارش جالب مربوط به دهه ۳۰ از شروع بازیگری فردین در حال تکمیل

آن‌ها می‌کوشند تمرین کنند، تجربه می‌اندوزند و آن‌قدر پیش می‌روند تا به مسابقات جهانی و عنوان قهرمانی این مسابقات می‌رسند، و در این‌جا است که ورزشکار به عالی‌ترین هدف خود رسیده است. در تمام این مراحل حس و عامل خاصی ورزشکار را همراهی می‌کند و باعث این موفقیت و پیروزی او می‌شود.

این حس و عامل را من غیرت ورزش انتخابی آن ورزشکار نام نهاده‌ام چنان‌که در مورد رشته‌ی خودم آن غیرت کشتی می‌نامم. باید به‌صراحت اعتراف کنم که در من دیگر آن غیرت کشتی وجود ندارد. برد و باخت برای من یکسان است، یعنی نه باخت آن مرا متاثر می‌سازد و نه پیروزی‌اش خوشحال، می‌دانم که دیگر نمی‌توانم کشتی‌گیر خوبی باشم. پس آیا بهتر نیست که خودم از عرصه‌ی مبارزه کناره‌گیری کنم و میدان را برای آنانی که در پی پیروزی و نام و نشان هستند خالی نمایم؟ …»

فردین

منبع: فرارو

۰
ارسال نظر