شگفتی دنیا؛ زمزمه ارواح در این شهر آمریکا شنیده می‌شود!

صحرای نیومکزیکو تاریخی غنی دارد و همچنین پر از اسرار عجیب و غریب است!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-صدای زمزمه قطع نشدی در شهر تائوس، نیومکزیکو، یکی از بزرگترین اسرار حل نشده در آمریکا است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، از دهه 1990، یک زمزمه مرموز در بیابان‌های تائوس، نیومکزیکو کشف شد.

دانشمندی به نام جو مولینز، استادی که در دانشگاه نیومکزیکو مهندسی تدریس می‌کرد، با این صدا مواجه شد. پس از انجام برخی تحقیقات و پرسیدن از افرادی که در آن منطقه زندگی می‌کردند، او متوجه شد تنها حدود 2 درصد از مردم قادر به شنیدن این صدا هستند.

این افراد زمزمه تائوس را به صدای یک موتور دیزل ضعیف (مانند موتور کامیون یا قطار) تشبیه کردند. در حالی که دیگران آن را به عنوان یک وزوز یا زمزمه توصیف کردند.

به طور خلاصه، این زمزمه یک فرکانس بسیار پایین است که فقط تعداد کمی از افراد می‌توانند آن را بشنوند. برخی از مردم محلی نیز این زمزمه را آواز کوهستان نامیده‌اند. برخی دیگر این زمزمه را به صدای ارواح تشبیه می‌کنند.

حتی برخی از مردم صداهای ضبط شده‌ای از سر و صدای عجیبی را که در نیومکزیکو شنیده بودند در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. در حالی که شنیدن این زمزمه برای برخی از افراد سخت است، گروه کوچکتری از مردم می‌توانند صدای زمزمه را بشنوند.

تا به امروز، دانشمندان نمی‌توانند دلیلی برای این زمزمه بیان کنند. رایج‌ترین نظریه این است که پوسته زمین در اطراف تائوس بسیار نازک است، بنابراین ممکن است خود زمین عامل این زمزمه باشد.

۰
ارسال نظر