شگفتی دنیا؛ این خانه‌ عجیب برای فرار از دست ارواح ساخته شد!

خانه اسرارآمیز وینچستر در کالیفرنیا یکی از عجیب و غریب‌ترین ساختمان‌های جهان است!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-خانه وینچستر از ابتدا محلی اسرارآمیز و پر از اشباح نبود؛ داستان این خانه عجیب و صاحب میلیونرش چیست؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خانه وینچستر در اواسط دهه 1800 به عنوان یک خانه-مزرعه ساده با هشت اتاق در دره سانتا کلارا کالیفرنیا ساخته شد.

سارا وینچستر بیوه ویلیام وینچستر، صاحب شرکت اسلحه‌سازی وینچستر، بود.

او پس مرگ شوهرش 20 میلیون دلار و 50 درصد مالکیت تجارت اسلحه گرم در سال 1881 را به ازث برد. این ارث داستان خانه عجیب وینچستر را آغاز کرد.

winchester-house3

این عمارت چهار طبقه اکنون 160 اتاق، 2000 در (بعضی از آن‌ها مستقیم به دیوارهای بیرونی خانه منتهی می‌شوند)، 10000 پنجره (برخی رو به داخل خانه هستند)، 47 شومینه، 17 دودکش، 40 راه پله (حداقل یکی از آن‌ها به سقف منتهی می‌شود)، 40 اتاق خواب، دو سالن رقص، 13 حمام، شش آشپزخانه، سه آسانسور، دو زیرزمین، و یک اتاق ناهار خوری دارد!! 

winchester-house1

طبق افسانه‌های عامیانه، سارا برای ساخت چنین خانه‌ای انگیزه عجیبی داشت!

یک فالگیر به او گفت که ارواح کشته‌شدگان با تفنگ‌های وینچستر او را تا روز مرگش تحت تعقیب قرار می‌دهند! مگر اینکه به ساحل غرب آمریکا برود و خانه‌ای عجیب و غریب بسازد.

winchester-house2

نسخه‌های دیگر داستان ادعا می‌کنند که سارا به این دلیل به غرب آمریکا مهاجرت کرد که در عمارت خانوادگی خود در نیوهیون توسط ارواح مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت.

با این حال ارواح او را تا کالیفرنیا تعقیب کردند، بنابراین او سعی کرد با ساختن خانه‌ای عجیب با راهروهای درهم از آن‌ها فرار کند!

۰
ارسال نظر