شایعاتی که دامنگیر هایده حائری شد!

هایده حائری چند سال پیش در یک مصاحبه گفت که اعلام کردن خبر سرطانم برای من شایعات زیادی را رقم زد.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، هایده حائری یکی از بازیگران مطرح ایرانی است که چند سال پیش درباره شایعاتی که برای او بعد بیماری سرطان به وجود آمد مسائلی را مطرح کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «زبان مادری» گفت: بسیاری از بازیگران پرکار امروز سینما از جمله شاگردان من بوده اند، من می دانم که آنها بازیگران قدر قدرتی نیستند اما سیستم سرمایه داری به نوعی پیش رفته که همه بازیها به آنها می رسد.

هایده حائری درباره دلیل کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت: اگر بگویم به خاطر بیماری کرونا کم کار می‌کنم بهانه است زیرا به واقع دلیل اصلی کم کاری من وضعیت فعلی سینما و انتخاب بازیگران است، من نمی توانم در شرایط فعلی سینمای کشور بازی کنم، مشکلات عرصه سینما بسیار ریشه‌ای و فراتر از کلامی کوتاه است.

بازیگر فیلم سینمایی «زبان مادری» درباره غیبت خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: بسیاری از بازیگران پرکار امروز سینما شاگردان من بوده اند، من می دانم که آنها بازیگران  قدرتمندی نیستند اما سیستم سرمایه داری به نوعی پیش رفته که همه نقش ها به آنها می رسد. البته بازیگران پرکار امروز سینما بدانند که روزی به وضعیت ما دچار می شوند و این قدرت همیشگی نیست. متاسفانه حرفه بازیگری همینگونه است و بازیگر به راحتی و سرعت فراموش می شود.

وی درباره خبر بتلای خود به بیماری سرطان اذعان کرد: من سالها پیش دچار بیماری سرطان شدم، آن زمان می خواستم بنا به وظیفه هنرمند که فرهنگسازی است، با اعلام بیماری خودم این فرهنگ را بسازم که سرطان اتفاق ترسناکی نیست و می توان از پس آن برآمد اما متاسفم که اعلام این بیماری باعث ایجاد شایعه های فراوانی برای من شد، بسیاری گفتند که حائری زمین گیر شده و دیگر نمی تواند کار کند اما اینگونه نبود. در این بین برخی کارگردانان بنا به همین شایعه و بیماری من را کنار گذاشتند.

منبع: تابناک

۰
ارسال نظر