معرفی سریال ایلجیما 2: بازگشت قهرمان

امشب آخرین قسمت ایلجیما از شبکه تماشا پخش شد. جالب است بدانید بعد از سریال ایلجیما، سریال بازگشت ایلجیما هم ساخته شده است.

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سریال بازگشت ایلجیما که با نام‌های «رودخانه ماه» و «پایان رؤیا» هم شناخته می‌شود، سریالی کره‌ای است که در کره جنوبی توسط کمپانی گروه هشت تولید و از ژانویه تا آوریل ۲۰۰۹ از ام.بی.سی پخش شد.

این سریال یک فصل و بیست و چهار قسمت ساخته شده است.

داستان سریال بازگشت ایلجیما

رودخانه ماه (بازگشت ایلجیما) در واقع برداشتی دیگر از داستان «ایلجیما» است.

در این سریال کره ای ایلجیما از یک پدر عالی مقام و از طبقه اشراف و یک مادر خدمتکار به‌دنیا آمد. پدرش برای حفظ آبروی خودش، آن دو را در کودکی رها می‌کند. او ایلجیما را زیر درخت زردآلو می‌گذارد. بنابراین به او نام ایلجیما (شاخه درخت آلو) داده شد.

ایلجیما به سرپرستی یک زن و شوهر چینی بزرگ می‌شود و برای یافتن پدر و مادر واقعی‌اش به کره بازمی‌گردد.

اما پدرش یک بار دیگر او را طرد می‌کند. او از طبقه اشراف کینه به دل می‌گیرد و بر علیه طبقه حاکمه شورش می‌کند و به‌خاطر مردم عادی با بی‌عدالتی و ظلم مبارزه می‌کند. هر جا که ظاهر می‌شود عدالت را برقرار می‌کند و شاخه‌ای از درخت آلو را از خود به جای می‌گذارد.

زندگی ایلجیما با یک زندگی منزوی و همراه با پنهان کردن چهره خود در پشت نقاب برای قهرمانی برای مردم می‌گذرد، تا اینکه یک زن او را دوباره به دنیا برمی‌گرداند: وول هی.

خبر مرتبط
بالاخره ایلجیما زنده ماند یا کشته شد؟

پایان سریال ایلجیما مبهم بود و مشخص نبود ایلجیما چه سرنوشتی پیدا کرد. از این رو مخاطبان نظرات مختلفی دارند برخی معتقدند که ایلجیما مرد، در حالی‌که برخی دیگر می‌گویند که زنده ماند.

بازیگران سریال بازگشت ایلجیما

  1. «جونگ ایل وو» در نقش «ایلجیما»
  2. «یون جین سو» در نقش «وول هی» (عاشق ایلجیما)
  3. «جونگ‌های یونگ» در نقش «باک ما» (مادر واقعی ایلجیما)
  4. «کیم مین جونگ» در نقش گو جا میونگ
  5. جون سو یون در نقش سو ریون (دختر جنگجوی همراه گو جا میونگ)

سریال-بازگشت-ایلجیما-2

 

۷۲
ارسال نظر