اسرار جالب "لیدی گاگا" از فیلم جدید جوکر!!

لیدی گاگا جزئیات جالبی درباره قسمت دوم فیلم جوکر به بازی خانم خواننده و واکین فینیکس فاش کرد!

primary_image
کد خبر : ۲۳۱۲۷۱
0

وقت صبح-لیدی گاگا، خانم خواننده و بازیگر برنده جایزه اسکار، تجربه کاری خود با واکین فینیکس در فیلم جوکر را به اشتراک گذاشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیدی گاگا اخیرا جزئیاتی را در مورد نقش خود در فیلم جدید جوکر (Joker: Folie à Deux) منتشر کرده است.

گاگا در مصاحبه‌ای در مراسم اکران فیلم تور موسیقی خود گفت: «اجرای من از نقش هارلی کوئین مخصوص من است و برای این فیلم و این شخصیت‌ها ساخته شده. نمی‌خواهم بخش مهمی از این فیلم را شخصیت خودم را فاش کنم.»

با این حال خانم بازیگر 38 ساله گفت: «این فیلم را باید در سینما تجربه کنید. این فیلم موسیقی، رقص و نقش آفرینی‌های شگفت‌انگیزی دارد.»

لیدی گاگا با به اشتراک گذاشتن تجربه کاری خود با واکین فینیکس در قسمت دوم فیلم جوکر فاش کرد: «من عاشق همکاری با واکین بودم و دوست داشتم با تاد فیلیپس، کاگردان این فیلم، همکاری کنم.»

او افزود: «چیزی که می‌خواهم بگویم این است که هرگز نقشی مانند این فیلم نداشتم. بنابراین همه چیز کاملاً جدید و واقعاً سرگرم‌کننده بود.»

لیدی گاگا ابتدا در آگوست 2022 انتخاب خود برای نقش آفرینی در این فیلم را تایید کرده و بعداً در حال فیلمبرداری نقش خود برای این فیلم در نیویورک در سال 2023 دیده شد.

اولین تریلر این فیلم در تاریخ 9 آوریل منتشر شد که سکانس‌های موسیقیایی و ملاقات اولیه شخصیت گاگا و آرتور فلک فینیکس، معروف به جوکر را نشان می‌داد.

لازم به ذکر است که این فیلم سومین فیلم گاگا پس از بازی در خانه گوچی در سال 2021 و فیلم ستاره‌ای متولد شده در سال 2018 بود.

این فیلم در تاریخ 4 اکتبر در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: www.thenews.com.pk

۰
ارسال نظر