داستان سریال ایلجیما؛ نسخه کره ای رابین هود

سریال ایلجیما به تازگی هر شب از شبکه تماشا در حال پخش است. ایلجیما مشابه رابین هود است؛ قهرمانی مرموز که از اشراف دزدی و به فقرا کمک می‌کند. در ادامه به معرفی سریال و بررسی اجمالی داستان آن می‌پردازیم.

primary_image
کد خبر : ۲۳۰۸۴۱
0

وقت صبح- ایلجیما یک مجموعه تلویزیونی ساخت سال 2008 کره جنوبی است.

این سریال در ژانر تاریخی، اکشن و عاشقانه، به کارگردانی لی یونگ-سوک در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شد.

نقش اول سریال بر عهده لی جون گی در نقش ایلجیما است و دیگر بازیگران اصلی پارک سی هو (چادول)، هان هیو جو (یون چائه)، لی یونگ آه (بونگ سون) هستند.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ معرفی بازیگران سریال ایلجیما + عکس بازیگران

ایلجیما-2

این سریال براساس کمیک ایلجیما است که بین سال‌های 1975 و 1977 درباره شخصیت نقاب‌دار رابین هود در دوران چوسان نوشته شده است.

داستان در چوسان در حدود سال 1633 اتفاق می‌افتد. لی گیوم پسر یک نجیب زاده درستکار به اسم لی وون هو است که حامی و برادر قابل اعتماد پادشاه است.

هنگامی که یک فالگیر نابینا، با نگاه کردن به خانه لی وون هو، به پادشاه می‌گوید که شخصی را می‌بیند که به روشنایی خورشید است که مورد تحسین مردم قرار می‌گیرد.

 پادشاه لی وون هو را با تهمت خیانت کشت، زیرا او معتقد بود که دو خورشید در یک آسمان نمی‌گنجد.

گیوم که درون یک گاوصندوق مخفی شده بود،  شاهد قتل پدرش بود.

خانواده لی وون هو هم تحت پیگیرد قرار می‌گیرند. بعداً وقتی مجبور می‌شود برای اثبات اینکه پسر لی وون هو و مادرش نیست سنگی به سر مادرش پرتاب کند، حافظه خود را به خاطر شوک از دست می‌دهد.

او توسط یک دزد به نام سودول به فرزندی پذیرفته می‌شود که نام او را "ریونگ ای" تغییر می‌دهد. سیزده سال بعد، ریونگ ای خاطرات خود را به دست می‌آورد و شروع به جستجوی خواهر بزرگترش یئون می‌کند، اما متوجه می‌شود که او محکوم و به دار آویخته شده است.

بیشتر بخوانید: ایلجیما با کی ازدواج کرد؟

ایلجیما

قتل خواهر بزرگترش باعث می‌شود گیوم به دنبال انتقام باشد.

او خود را به عنوان دزد مرموز و سیاه پوش به نام ایلجیما در می‌آورد که از املاک اشراف دزدی می‌کند.

در این میان او در مقابل بی عدالتی‌ها، به مردم کمک می‌کند و قهرمان آنها می‌شود. در صحنه هر سرقت، او دستمالی به جا می‌گذارد که روی آن شاخه‌ای از شکوفه‌های آلو قرمز کشیده شده است.

این نمادی از خانه‌ای که در آن زندگی می‌کرد و خاطرات دوران کودکی او بود. پادشاه و اشراف سعی می‌کنند ایلجیما را بگیرند و هویت او را پیدا کنند.

در این بین، ریونگ ای (همان ایلجیما) عاشق یون چائه، دختر یک اشراف زاده  می‌شود، که نمی‌تواند عشق اول خود را به لی گیوم فراموش کند و هویت اصلی ریونگ ای  را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ بازیگر نقش ایلجیما کیست؟

ایلجیما-3

۵۸
ارسال نظر