با مردی که برای زنش ارزش قائل نیست چه کنیم؟

اگر با مردی که برای زنش ارزش قائل نیست رو به رو هستید یا شریک زندگی شما به صورت کلامی به شما پرخاش می کند، مهم است که اقداماتی را انجام دهید تا این کار او تبدیل به یک عادت نشود.

primary_image
کد خبر : ۲۲۹۱۷۶
0

به گزارش وقت صبح، اگر با مردی که برای زنش ارزش قائل نیست مواجه هستین  دستورالعمل هایی برای کمک به شما ارائه می کنیم.

انگیزه های اساسی هرچه که باشد، پرخاشگری کلامی و بی احترامی را نباید در یک رابطه تحمل کرد. بنابراین، اگر در این موقعیت قرار گرفتید، برخی از اقدامات زیر را امتحان کنید:

1- آنچه را رخ می دهد، بپذیرید و به وجود آن اقرار کنید

 این اولین قدم اساسی است. شما باید از توجیه یا دست کم گرفتن و به شوخی برگزار کردن، رفتارهای همسرتان دست بردارید. مواجهه با این واقعیت و پذیرش آن  دردناک است، اما عواقب عاطفی ادامه دادن به آن بیشتر خواهد بود.

دلایلی را که ممکن است باعث پرخاشگری همسرتان نسبت به شما شود، شناسایی کنید

 آیا او شرایط سختی را پشت سر می گذارد؟ آیا کنترل استرس یا اضطراب برایش سخت است؟ آیا این ویژگی شخصیتی اوست؟

در واقع، همیشه مهم است که بدانیم پشت این نوع رفتار چیست و از کجا آب می خورند. سپس، مناسب ترین اقدامات را برای حل تعارض خواهید دانست.

خود را قاطعانه بیان کنید

 اجازه دهید شریکتان بداند که چه نوع نگرش ها و رفتارهای او به شما آسیب می زند و چه انتظاراتی از رابطه دارید.

مرزها را تعیین کنید

 همه ما گاهی اوقات، روز بدی را پشت سر می گذاریم یا در زمان های خاصی احساس استرس و عصبانیت بیشتری می کنیم. با این حال، خطوط قرمز خاصی وجود دارد که تحت هیچ شرایطی نباید از آنها عبور کرد .این مرزها را به روشنی و شفافی بین خود تعیین و رعایت کنید.

تصمیم بگیرید

 وقتی مرزها را تعیین می کنید، باید بپذیرید که اینها با پیامدهایی همراه است. بنابراین، اگر شریک زندگی شما همچنان به شما بی احترامی می کند، از این شرایط نامناسب دور شوید و به رابطه پایان دهید.

منبع: سواد زندگی

۰
ارسال نظر