خبری خوب برای طرفداران "آخرین بازمانده از ما": قسمت سوم در راه است!

کارگردان بازی «آخرین بازی از ما» اخیرا اعتراف کرده است داستانی شایسته برای قسمت سومین این سری بازی خلق کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۲۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کمپانی ناتی داگ خبری هیجان انگیز برای دوست داران بازی «The Last of US» دارد؛ پس از قسمت دوم قسمت سوم نیز در راه است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در طول مستند «آخرین بازمانده از ما 2» نیل دراکمن درباره پیشرفت داستانی و سومین قسمت این بازی صحبت کرد. 

در تابستان 2023، افشاگری‌ها ادعا کردند که قسمت سوم این بازی گروه جدیدی از بازماندگان را حداقل برای بخشی از داستان خود دنبال می‌کند.

شخصیت‌های جدید یا با اِلی روبرو می‌شوند یا به موازات او وجود دارند. 

دراکمن توضیح داد که سال‌ها برای رسیدن به یک مفهوم مناسب برای «The Last of Us Part 3» تلاش کرده است اما اخیراً مفهومی ساخته است که به اعتقاد او ادامه‌ای شایسته برای بازی دوم است.

این بازی قرار است داستان خودش را داشته باشد اما داستان دو بازی اول را دنبال کند و بر موضوعاتی مانند عشق و عدالت متمرکز خواهد بود.

دراکمن به صراحت تایید نکرد که قسمت سوم در راه است و به زودی منتشر خواهد شد اما گفتت احتمال فصلی دیگر برای این بازی محبوب بسیار زیاد است. 

دراکمن همچنین توضیح داد که قسمت دوم این بازی به گونه‌ای به پایان رسید که موضوعات داستان و زندگی شخصیت‌ها را به خوبی به انتها رساند و او مطمئن نبود که آیا بازی سومی باید ساخته شود یا خیر.

با این حال، ایده جدید او برای بازی سوم به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که به نظر می‌رسد او اکنون مشتاق ارائه سومین قسمت این بازی است.  

منبع: gamerant.com

۰
ارسال نظر