اخظار اعضای بی‌تی‌اس نسبت به آیدل‌های کودک واقعیت پیدا کرد!

بسیاری از طرفداران موافق هستند که این کودکان و خردسال نباید در پی رویاهای خود مورد سواستفاده قرار بگیرند.

primary_image
کد خبر : ۲۲۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-نظرات جین، بزرگترین عضو گروه بی تی اس، درباره سن پایین آیدل‌ها متاسفانه به واقعیت تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جین عضو گروه بی تی اس به نظرات طرفداران در مورد تلاش برای ورود به صنعت کی‌پاپ پاسخ داد که باعث شد طرفداران درباره سن پایین آیدل‌های جدید بحث کنند.

در دوران نسل سوم و اوایل نسل چهارم کی‌پاپ سن آیدل‌ها مشکلی نبود. آیدل‌های گروه‌های مشهوری مانند بی تی اس، بی تی اس، ردولوت و مامامو در 19 تا حتی تا 23 سالگی فعالیتشان را آغاز می‌کردند.

با این حال، این روزها برخی از آیدل‌ها در سنین بسیار کم شروع به کار می‌کنند. آیدل‌های نسل جدید از 10 تا 14 سالگی فعالیت خود را آغاز می‌کنند!

جین درباره سن آیدل‌ها سن جدید گفته است: «آیدل‌های جوان‌تر به معنی بهتر بودن نیست! این تنها راه را برای استثمار و سوء استفاده بیشتر باز می‌کند زیرا یک کودک نمی‌تواند از خود دفاع کند.»

جین همچنین تمرین‌های طاقت‌فرسا، رژیم غذایی و سبک زندگی یک آیدل را برای کودکان کاملا اشتباه می‌داند. 

جونگکوک، کوچکترین عضو گروه بی تی اس، فعالیت خود را زمانی که دبیرستانی بود آغاز کرد. اعضای بزرگتر بی تی اس همواره نگران شرایط زندگی جونگکوک و شهرت زیادی که در سن بسیار کم پیدا کرد بودند.  

بسیاری از طرفداران موافق هستند که این موضوع در صنعت کی‌پاپ باید تغییر کند تا این کودکان و خردسال در پی رویاهای خود مورد سواستفاده قرار نگیرند.

۰
ارسال نظر