صداقت "تهیونگ" عضو گروه "بی‌تی‌اس" قلب آرمی‌ها را برد!

کاربران اینترنتی از دیدگاه بالغانه تهیونگ در مورد رشد و صداقتش در مورد تغییرات طبیعی در شخصیتش در طول سال‌ها تمجید کردند.

primary_image
کد خبر : ۲۲۳۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کاربران اینترنتی و آرمی‌ها صراحت و صداقت تهیونگ در مورد تغییر شخصیتش در طول سال‌های فعالیتش را تحسین کردند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیزنی پلاس اخیرا یک مستند هشت قسمتی جدید با حضور اعضای بی تی اس منتشر کرده است که در 20 دسامبر برای اولین بار منتشر شد.

این مستند شامل مصاحبه‌های اختصاصی، فیلم‌های پشت صحنه و.. است که نقاط عطف متعددی را در طول زندگی حرفه‌ای این گروه به نمایش می‌گذارد.

مجموعه مستند هشت قسمتی اخیراً به پایان رسیده است و آرمی‌ها به بحث و برسی صحنه‌های مختلف این مستند پرداختند.

یکی از لحظاتی که توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرد، بحث صریحتهیونگ در مورد چگونگی رشدش در طول سال‌ها بود.

تهیونگ زمانی که فعالیتش را آغاز کرد، تنها 17 سال داشت. او ناگهان به یک ستاره بزرگ تبدیل شد که چشم طرفداران در سراسر دنیا به او بود. 

از زمان آغاز به کار گروه، تهیونگ به خاطر شخصیت بازیگوش و بامزه‌اش شناخته شده است و اعضای گروه او را «بی نظیر» و «شخصی آزاد» توصیف کردند. جین، بزرگترین عضو گروه، به شوخی اضافه کرد که او کمی سرکش است.

نامجون، لیدر این گروه، توضیح داد که در طول سال‌ها متوجه «تغییرات مثبت» زیادی در شخصیت تهیونگ شده است.

در طول این مستند تهیونگ در مورد تغییرات رفتار و شخصیت خود را در طول سال‌ها صحبت کرد و توضیح داد که او به زیبایی صلح و آرامش پی برده است و احساس می‌کند بیش از حد فعال و بازیگوش بوده است.

او تاکید کرد که اکنون در تنهایی آرامش دارد و بسیار خوشحال است.

کاربران اینترنتی به صحبت‌های تهیونگ واکنش نشان دادند و بسیاری از دیدگاه بالغانه او در مورد رشد و صداقت او در مورد تغییرات طبیعی در شخصیتش در طول سال‌ها تمجید کردند.

۲
ارسال نظر