داستان سوءاستفاده "متیو پری" از زنان زندگی‌اش چیست؟!

بر اساس ادعاهای جدید که تنها چند ماه پس از مرگ متیو پری منتشر شده‌اند او به زنان اطرافش از جمله دستیار سابق و نامزد سابقش حمله کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۲۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-ادعای زنان اطراف متیو پری بازیگر سریال «فرندز» میراث و تصویرش در ذهن طرفدارانش را تهدید می‌کند! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بر اساس ادعاهای جدید و جنجالی که تنها چند ماه پس از مرگ متیو پری منتشر شده‌اند او به زنان اطرافش از جمله دستیار سابق و نامزد سابقش حمله کرده است.

جسد این بازیگر 54 ساله در روز 28 اکتبر در وان آب گرم خانه‌اش پیدا شد. متیو سال‌ها با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کرد اما ادعا شده است که 18 ماه قبل از مرگش کاملا اعتیادهایش را کنار گذاشته بود.

متیو در کتاب خاطرات خود درباره زنی به نام مورگان موزس صحبت کرد و گفت او بهترین دوستش است و جانش را نجات داده است. حالا معلوم شده است رابطه آن‌ها نسبت به آنچه متیو پری توصیف کرده بود متفاوت بوده است. 

خودش را کنترل نکرد!

یکی از منابع آگاه گفت: «مورگان دیگر نمی‌خواست با متیو کار کند. متیو دچار فروپاشی احساسی شده بود و نتوانست خودش را کنترل کند. متیو با شدت مورگان را هل داد و این خانم دستیار به دیوار برخورد کرد. متیو می‌ترسید مورگان او را رها کند.» 

این منبع همچنین ادعا کرد که متیو با مولی هورویتز، نامزد سابقش، نیز دعوای شدیدی داشت که در نهایت به پایان رابطه عاشقانه آن‌ها ختم شد.

«متیو یک میز قهوه را به سمت مولی پرت کرد و به او گفت که دیوانه است. متیو از اینکه مولی به او خیانت کرده بود را متنفر بود ولی همچنین ترس از داشتن داشت.»  

ظاهرا شخصیت متیو پری در سریال فرندز با اخلاقش در زندگی واقعی بسیار متفاوت بود!! 

۰
ارسال نظر