تصاویر/ این لباس‌های زمستانی مد روز آیدل‌های کی‌پاپ است!

با این لباس‌های زمستانی شبیه به آیدل کی‌پاپ محبوب شوید و به روز لباس بپوشید!!

تصاویر/ این لباس‌های زمستانی مد روز آیدل‌های کی‌پاپ است!
کد خبر : ۲۲۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-در اینجا محبوب‌ترین مدهای زمستانی آیدل‌های مورد علاقه شما آورده شده است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زمستان معمولاً مربوط به لباس پوشیدن برای آب و هوای سرد است اما هنوز راه‌های زیادی برای داشتن یک استایل متفاوت وجود دارد!

شالگردن‌های پافر

شالگردن‌ها همیشه برای زمستانی عالی هستند و امسال آیدل‌های محبوب شالگردن جدیدی مد کرده‌اند. این شالگردن‌های پافر فوق العاده گرم هستند. جیهو عضو گروه توایس یکی از آیدل‌هایی است که از این شالگردن استفاده کرده است.

kpop.1

کت‌های خزدار

کت‌های خزدار در این فصل زمستان به دنیای مد بازگشته‌اند. چه کت یا کلاه خزدار فرقی ندارد. این یکی از بزرگترین مدهای سال است. نینگ نینگ یکی از اعضای گروه اِسپا یکی از آیدل‌هایی است که با این کت‌های خز محبوب دیده شده است.

kpop2

کلا‌ه‌های بافتنی بامزه گوش حیوانات 

این کلاه‌های بامزه گوش حیوانات مختلف را بر روی حود دارند. یونجون عضو گروه تی اکس تی ثابت کرده است این کلاه‌ها ظاهر شما را بسیار متفاوت می‌کند. یونجون تنها آیدلی نیست که تا الان با این مدل کلاه‌های بافتنی دیده شده است.

kpop3

ژاکت‌های موهر 

ژاکت‌های زمستانی یکی از لباس‌های کلاسیک آیدل‌ها است. امسال ژاکت‌های موهر طرفداران زیادی پیدا کرده است. هونگ یون چه از گروه لِسرافیم ظاهری باکلاس با ژاکتی موهر را به نمایش گذاشت. این ژاکت‌ها جذابیت لباس‌های ساده را بیشتر می‌کنند.  

kpop4

روسری‌های بابوشکا

این روسری‌ها که زیر چانه بسته می‌شوند کاربردهای متعددی دارد: گوش‌ها را گرم نگه می‌دارند و همچنین موها را می‌پوشاند تا در اثر وزش قرار نگیرد. این سبک روسری به طور سنتی به اروپای شرقی باز می‌گردد. آیرین آیدل مشهور گروه رِد وِلوِت یکی از آیدل‌هایی است که با این روسری دیده شده است. 

kpop5

کت چرم

کت‌های چرمی یکی دیگر لباس‌های زمستانی کلاسیک است که همیشه مد است. جنی عضو گروه بلک پینک یکی از آیدل‌‌هایی است که امسال کت چرم خود را برای فصل سرما به تن کرده است و بسیار شیک به نظر می‌رسد. 

kpop6

۰
ارسال نظر