ریخت و قیافه مریلا زارعی را در خانه لاکچری اش دیده اید+ عکس

تصویری بسیار جالب و دیدنی از مریلا زارعی در خانه لوکس و لاکچری اش منتشر شد.

ریخت و قیافه مریلا زارعی را در خانه لاکچری اش دیده اید+ عکس
کد خبر : ۲۲۲۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- عکسی متفاوت از مریلا زارعی منتشر شد که سر و وضع او را در خانه زیبایش نشان می دهد.

نریلا زارعی

فعالیت‌های هنری و افتخارات

مریلا زارعی در سال ۱۳۷۴ به طور رسمی به عنوان بازیگر، هم در سینما و هم در تلویزیون شروع به فعالیت کرد، اما در سال‌های آغازین فعالیت هنری خود، بیش از همه در تلویزیون دیده شد.

وی در سال ۱۳۷۴ علاوه بر سریال کارآگاه، در دو مجموعه تلویزیونی «مهر خوبان» و «جهان وارونه» بازی کرد و در سال ۱۳۷۵ نیز بازی در دو سریال «دبیرستان خضراء» و «هوای تازه» را نیز تجربه کرد.

بازی در مجموعه تلویزیونی «هوای تازه» به کارگردانی مشترک حسن فتحی و محمد رحمانیان، چهره مریلا زارعی در عرصه بازیگری را شناخته‌تر کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «دو زن» ساخته تهمینه میلانی به شهرت رسید و حتی برنده تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما شد.

با این همه وی همچنان در دهه ۷۰ بیشتر فعالیت خود را در عرصه تلویزیون متمرکز کرده بود و همین امر سبب شد تا در سال ۱۳۸۱ تندیس بهترین بازیگر زن تلویزیون را کسب کند.

اما از دهه ۸۰ مریلا زارعی اغلب در نقش‌های سینمایی دیده شد و در ابتدای همین دهه با بازی در فیلم «سرباز‌های جمعه» ساخته مسعمود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.

از جمله مهمترین آثار سینمایی مریلا زارعی در دهه ۸۰ می‌توان به «زن زیادی»، «دست‌های خالی»، «دعوت»، «درباره الی» و «کیفر» اشاره کرد که برای او دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر و تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما را به همراه داشت.

 

۰
ارسال نظر